شناسهٔ خبر: 51623981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مقتدایی خبر داد؛

دستور مخبر برای رسیدگی درباره ادارات و فرمانداری های جدید التاسیس اصفهان

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری به وزیر کشور دستور رسیدگی به وضعیت ادارات و فرمانداری های جدید التاسیس شرق اصفهان را صادر کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی با بیان اینکه فرمانداری های جدید التاسیس شرق اصفهان در مرداد ماه به استانداری اصفهان ابلاغ شد، گفت: این فرمانداری ها به طور کامل ایجاد نشده و همچنین ادارات مربوطه نیز ایجاد نشده است. سازمان اداری و استخدامی به بنده اعلام کرد که هیچ دستگاهی درخواست ایجاد اداره در چهار شهرستان جدید را نکرده است.

مقتدایی عنوان کرد: این درحالیست که مردم آن مناطق در ادارات سردرگمند و بعضا برخی ادارات شهرستان اصفهان با بیان اینکه شما از اصفهان منفک شده اید، کار آنان را پیگیری نمی کنند.با توجه به این شرایط ‌به دلیل کم کاری استانداری اصفهان و عدم انجام صحیح وظایف، شخصا موضوع را از وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی پیگیری کردم.

این نماینده مجلس یادآور شد: در ۳۰ آذرماه مدیر کل دفتر تشکیلات و بهبود روشهای وزارت کشور به استانداری اصفهان دستور داد جهت تکمیل تشکیلات تفصیلی فرمانداری های جدید التاسیس کوهپایه، هرند، ورزنه و جرقویه به تعداد لازم پست بلاتصدی از محل پست های بلاتصدی واحدهای ستادی و یا سایر فرمانداریها و بخشداریهای تابعه از طریق ثبت در سامانه ملی مدیریت دستگاههای اجرایی اقدام کند. همچنین به علت عدم درخواست و اقدام توسط وزارتخانه ها با معاون اول رییس جمهور مکاتبه شد که آقای مخبر به وزیر کشور دستور رسیدگی دادند.

دستور مخبر برای رسیدگی درباره ادارات و فرمانداری های جدید التاسیس اصفهان

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما