شناسهٔ خبر: 51617288 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی گوشی‌های میان‌رده شیائومی گوشی‌های پایین رده محبوب شیائومی جمع‌بندی

پرطرفدارترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱

Redmi 9T یک گوشی خوش‌دست با طراحی زیبا است. بلندگوهای استریو، باتری بزرگ و دوربین گوشی هم خوب هستند. چیپست اسنپ دراگون 662 گوشی redmi 9T چندان جدید نیست و عملکرد فوق‌العاده ندارد، بااین‌حال نیازهای روزمره و سبک را برآورده می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، قبول دارید که کیفیت خوب با قیمت مناسب، نیاز همه است؟ شرکت چینی شیائومی که در زمینه تکنولوژی فعال است، محصولات خود را با تمرکز بر همین واقعیت روانه بازار می‌کند. این شرکت در بیش از 100 کشور و منطقه حضور داشته، در سال 2014 به‌عنوان ارزشمندترین استارت‌آپ فناوری جهان معرفی شده و در حال حاضر بین 100 برند برتر جهانی قرار دارد. همراه ما باشید تا با مدل های پرطرفدار گوشی‌ شیائومی در سال 2021 آشنا شوید.

پرطرفدارترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱

گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی، تلفن‌های هوشمند پیشرفته هستند که با آخرین فناوری‌های روز تولید می‌شوند. در این رده از مواد اولیه با کیفیت و بهترین ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استفاده می‌شود.

گوشی mi11 از پرچمداران 2021 شیائومی است. این گوشی نمایشگری 6.81 اینچی دارد، وضوح 1440 در 3200 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز ارائه می‌دهد. پردازنده آن، اسنپ دراگون 888 5g است که به همراه اندروید 11 عرضه می‌شود.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی، لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، ترکیب خوبی است که تنها در یک پرچم‌دار شیائومی می‌توانید پیدا کنید. البته باتری 4600 میلی‌آمپری این گوشی با فست شارژ 55 واتی ارائه شده که برای این‌ امکانات خیلی مناسب نیست. با این حال می‌توانید برای تقریباً یک روز کاری با استفاده متوسط روی آن حساب کنید.

 

Mi 11 ultra  تقریبا شبیه به mi 11 است. با این تفاوت که در مدل ultra، برآمدگی دوربین بزرگ‌تر، کیفیت دوربین بهتر، شارژ سریع‌تر و قیمت بالاتر است.

صفحه‌نمایش‌های 2K و 120 هرتزی، چیپست‌های اسنپ دراگون، دوربین جلو و اسکنر اثر انگشت در هر دو یکی هستند. درحالی‌که Ultra علاوه بر لنز 50 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز پریسکوپ تله فوتو و لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی هم دارد که عالی هستند. از طرفی روی پنل دوربین پشتی گوشی mi 11 ultra نمایشگر کوچکی تعبیه شده است.

پرطرفدارترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱

گوشی‌های میان‌رده معمولا کیفیت و قیمت متوسطی داشته و طرفداران بیشتری دارند. در گوشی‌های این رده، بیشتر از مواد اولیه و امکانات متوسط استفاده می‌شود.جهت مقایسه مدل‌های مختلف و خرید گوشی‌های میان‌رده که تقاضای زیادی دارند، می‌توانید به صفحه خرید آنلاین گوشی شیائومی مراجعه کنید.

گوشی mi 11 lite (h3)

Mi 11 lite با 6.8 میلی‌متر ضخامت و 157 گرم وزن، بسیار سبک و خوش‌دست به شمار می‌رود. نمایشگر این گوشی 6.5 اینچی با وضوح 1080 در 2400 بوده و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دارد.

از ویژگی‌های مثبت گوشی Mi 11 lite می‌شود به محافظت گوریلا گلس 5 و استاندارد IP53 اشاره کرد. تراشه این گوشی هم اسنپ دراگون 732G است که عملکرد خوبی ارائه می‌کند.

 

Redmi note 10 به‌عنوان یک گوشی میان‌رده، چندان شما را شگفت‌زده نخواهد کرد. با این‌حال طراحی جدید آن خیره‌کننده است و چیپست اسنپ دراگون 678 عملکرد خوبی برای کارهای روزمره ارائه می‌کند. نکات کوچکی مثل نمایشگر سوپر آمولد، بلندگوهای استریو و رتبه IP53 چیزهایی هستند که این گوشی را از سایر گوشی‌های این رده جدا می‌کنند.

 

Redmi note 10  پرو یک گزینه ارزشمند است که طراحی ساده و خوش‌دستی دارد. از دیگر مزایای این گوشی که در این رده قیمتی جای تعجب دارد، جنس بدنه شیشه است که حتی درگوشی‌های گران‌تر و بهتر هم دیده نمی‌شود.

نمایشگر آمولد 120 هرتزی که در کنار چیپست اسنپ دراگون 732G به یک گوشی گیمینگ تبدیل می‌شود. باتری بزرگ 5020 میلی‌آمپر ساعتی که با شارژر 33 واتی شارژ می‌شود هم کل این سیستم را حمایت می‌کند.

 

 این گوشی در آنچه برای کاربر اهمیت دارد، خوب عمل می‌کند. صفحه‌نمایش سوپر آمولد 120 هرتزی دارد که برای گیمرها عالی است. دوربین‌ها هم خوب هستند اما این فقط به دلیل لنز اصلی 108 مگاپیکسلی نیست بلکه به کیفیت خوبی که ترکیب لنزها ارائه می‌دهد بستگی دارد. چیپست سری 700 اسنپ دراگون که با رم 8 یا 6 حمایت می‌شود برای انجام اکثر کارها کافی است و باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند به‌راحتی یک روز کامل دوام بیاورد.

پرطرفدارترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱

گوشی poco F3 به دلیل داشتن پردازنده قوی اسنپ دراگون 870 و صفحه‌نمایش زیبای 120 هرتزی آمولد، خیلی بیشتر از سایر هم‌رده‌های خود این حس را به شما می‌دهد که یک گوشی پرچم‌دار در دست دارید. باتری این گوشی عالی است و به‌راحتی یک روز کامل دوام می‌آورد. شارژر 33 واتی فست‌شارژ آن هم کمک می‌کند تا شارژ مجدد در کمتر از یک ساعت انجام شود.

 جنس بدنه این گوشی از شیشه است اما فریم آن از پلاستیک ساخته شده. دوربین‌ها کمی ناامیدکننده هستند و کیفیت عکس‌ها در حدی که انتظار می‌رود نیست.

 

اگر به عملکرد گوشی اهمیت می‌دهید، poco X3 گزینه قدرتمندتر و مناسبی است. چیپست اسنپ دراگون 860 به همراه 8 گیگابایت رم و حافظه 128 و 256 گیگابایتی به‌خوبی کنار هم قرار گرفته و یک گوشی گیمینگ با قیمت به‌صرفه ساخته‌اند. بلندگوهای استریوی قوی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، سیستم خنک‌کننده، و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی تجربه‌ای عالی از بازی در این گوشی به شما خواهند داد.  

 

گوشی‌های پایین رده برای استفاده سبک و روزمره مناسب هستند و با موادی باکیفیت کمتر و ویژگی‌های پایین ساخته می‌شوند. این گوشی‌های به‌صرفه، ویژگی‌های زیادی ندارند اما با قیمت کمتری عرضه می‌شوند و مخاطب خاص خود را دارند.

Redmi 10 یک گوشی باکیفیت و زیبا است. صفحه‌نمایش LCD با وضوح 1080 در 2400 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز انتخاب خوبی برای کسانی است که به تماشای فیلم در گوشی علاقه دارند. عملکرد کلی به لطف پردازنده مدیاتک Helio G88 نرم و روان است و کار با اندروید 11 برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

دوربین عقب به‌ترتیب 4 لنز اصلی 50، فوق عریض 8، ماکروی 2 و عمق 2 مگاپیکسلی دارد که عالی هستند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که با شارژر فست 18 واتی شارژ می‌شود هم به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید گوشی را در حدود 1 ساعت شارژ کنید.

 

Redmi 9T یک گوشی خوش‌دست با طراحی زیبا است. بلندگوهای استریو، باتری بزرگ و دوربین گوشی هم خوب هستند. چیپست اسنپ دراگون 662 گوشی redmi 9T چندان جدید نیست و  عملکرد فوق‌العاده ندارد، بااین‌حال نیازهای روزمره و سبک را برآورده می‌کند.

 

برند شیائومی در حال حاضر با تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت در رده‌های قیمتی مختلف، در رقابت سختی با برندهای دیگر قرار دارد و تا حد زیادی موفق بوده است. در این مقاله به بررسی چند گوشی موبایل مختلف از این برند پرداختیم؛ اگر قصد خرید هریک از این گوشی‌های شیائومی را دارید می‌توانید همین حالا وارد  https://digido.ir/ شده و گزینه مناسب خود را پیدا کنید.

نظر شما