شناسهٔ خبر: 51611693 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش‌بینی درآمد مالیاتی ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه، از پیش‌بینی درآمد مالیاتی ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عزیزالله عباسپور مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، از پیش‌بینی درآمد مالیاتی ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

او با توجه به پیش‌بینی مالیاتی استان در سال ۱۴۰۰ که یک هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان بود،افزود: با این حساب پیش‌بینی مالیاتی استان ۸۱ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر است.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: درآمد‌های مالیاتی استان از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که با همکاری موعدیان مالیاتی این رقم محقق شده است.

او در توضیح چگونگی تأمین افزایش درآمد‌های مالیاتی استان، بیان داشت: در آمدی پیش‌بینی شده یقیا فشاری بر مردم و موعدیان وارد نخواهد کرد و بیشتر درآمد از محل خانه‌های خالی، ماشین‌های گران‌قیمت، باغ ویلا‌ها و خانه‌های گران‌قیمت و همچنین فرار‌های مالیاتی و معوقات مالیاتی تأمین خواهد شد و کسانی که دفاتر و اسناد معتبر دارند دغدغه‌ای بابت مالیات ناحق نداشته باشند.

عباسپور در جواب نگرانی تولید کنندگان از این افزایش درآمد‌های مالیاتی، افزود: در بودجه سال آینده بر حمایت از تولید تأکید شده، بنابراین تولید کنندگان دغدغه‌ای در این راستا نداشته باشند.

انتهای پیام/ق

نظر شما