شناسهٔ خبر: 51609857 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم حملات رژیم سعودی به مناطق مسکونی یمن

خبرگزاری صداوسیما

در آخرین حملات رژیم سعودی به شهر‌ها و مناطق مسکونی یمن در استان المحویت سه غیر نظامی از جمله یک زن و یک کودک شهید و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

  به گزارش عبدالله یوسفی خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از یمن، رژیم سعودی در روز گذشته ده‌ها حمله به محله‌های مسکونی در صعده، مأرب، الجوف و صنعا انجام داده که موجب ترس و وحشت شهروندان غیر نظامی شده است.

تشدید حملات هوایی رژیم سعودی همزمان با پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی در استان الجوف که به ازاد سازی منطقه "الیتمه" منجر شد، صورت می گیرد.

<div id="video-display-embed-code_7430541"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3316988/7430541?width=350&height=250"></script></div>

ارتش یمن همچنین توانست خط بین المللی منتهی به گذرگاه الخضراء را که بین نجران و استان شمالی صعده قرار دارد، تحت کنترل خود درآورد.

همزمان، نیروهای موشکی یمن توانستند با سه موشک بالستیک ،مکان‌های حساس در جیزان را هدف قرار دهند ،حمله ای که ارتش یمن می گوید در چارچوب پاسخ طبیعی و مشروع به ادامه جنایات، تجاوزات و محاصره انجام داده است . سفیر امریکا در عربستان سعودی ، این حملات موشکی را هولناک توصیف کرده است.

نظر شما