شناسهٔ خبر: 51604328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نماینده بابلسر: احتمال قطعی برق در بهار و تابستان آینده زیاد است

باقرزاده ضمن انتقاد از نامناسب بودن زیرساخت‌های شبکه برق حوزه انتخابیه خود گفت: احتمال قطعی برق در بهار و تابستان آینده زیاد است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه 5 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه گفت: به سازمان تامین اجتماعی و سازمان مدیریت درخصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر می‌دهم، چرا قانون بودجه 1400 در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی نشده و چرا تداوم همسان سازی در لایحه بودجه 1401 نیز دیده نشده است. صبر این قشر مظلوم حدی داشته و باید در شرایطی که با گرانی و تورم شدید مواجهیم، اقدام عاجلی برای آن‌ها صورت گیرد.

وی در تذکری به وزارت ارتباطات درخصوص تبعیض و بی عدالتی نسبت به کارکنان شرکتی ادامه داد: چرا اقدام مناسبی برای تبدیل وضعیت استخدامی آن‌ها صورت نمی‌گیرد و چرا شرکت مخابرات مازندران اسامی افراد شرکتی خود را در سامانه پاکنا ثبت نمی‌کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم در تذکر دیگری خطاب به وزارت نیرو و شرکت توانیر تصریح کرد: صورتحساب‌های نجومی قبوض برق باید اصلاح شود، همچنین جدول الگوی مصرف برق برابر با وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی مناطق باید اصلاح شود. در همین راستا به شرکت برق مازندران تذکر می‌دهم که زیرساخت برق در منطقه‌های بابلسر و فریدونکنار مناسب نبوده و عید امسال و تابستان با مشکل جدی برق مواجه خواهیم شد.

نظر شما