شناسهٔ خبر: 51599553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گلرو: مجلس به موضوع رمزارزهای غیرمجاز ورود کند

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: موضوع استفاده از رمزارزهای غیرمجاز مهم است که باید مدیریت شود و با ورود مجلس به این بحث اساسی برای رفع این معضل اقدام جدی صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: در حوزه انرژی، رویکرد دنیا به سمت استفاده از انرژی‌های پاک است.

وی گفت: با توجه به وجود بسترهای لازم برای بهره‌مندی مناسب از انرژی‌های تجدیدپذیر و در راستای مباحث زیست‌محیطی، استفاده از این انرژی کاملاً محسوس و یک ضرورت است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در استان بسیار بالا است.

گلرو تصریح کرد: باید بیش از پیش به حوزه انرژی خورشیدی توجه کرد و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی و داخلی و همچنین استفاده مطلوب از سرمایه‌گذاران، این بخش را به نحوی شایسته‌تر توسعه داد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع رمزارزها و استفاده غیرمجاز از آن مهم است که باید مدیریت کرد و با ورود مجلس به این بحث اساسی باید در راستای مسؤولیت‌های قانونی، برای این معضل اقدام جدی صورت گیرد.

در این دیدار، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی، مدیر دفتر روابط عمومی و مدیران توزیع برق شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر حضور داشتند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م

نظر شما