شناسهٔ خبر: 51591937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

زبون درازی دختر ناتنی بهاره رهنما + فیلم

رکنا : بهاره رهنما از ازدواجش با پیمان قاسمخانی صاحب دختری به نام پریاست.

صاحب‌خبر -

بهاره رهنما لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی دارد. بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد شهر اراک است. بهاره رهنما در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. همسر دوم بهاره رهنما یک دختر دارد. در این فیلم اعتراض دختر همسر بهاره رهنما را به پدرش ببینید.

بهاره رهما و همسرش

دختران بهاره رهنما

بهاره رهنما که از ازدواجش با پیمان قاسمخانی صاحب دختری به نام پریاست , در ازدواج دومش صاحب دختر دیگری شد . بهاره رهنما مدتی بعد از طلاق از همسر اولش با امیر خسرو عباسی ازدواج نمود. تابستان امسال خبر ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی سوژه داغ رسانه ها بود . بهاره رهنما با این ازدواج صاحب دختری دیگر از همسر دومش شد . این دختر حاصل ازدواج سابق امیر خسرو عباسی است.

بهاره رهنما و دخترش

زوج های هنرمند همچنان خبرساز می شوند؛ یکی ازدواج می کند و دیگری طلاق می گیرد و باز ازدواج و … این طلاق ها و ازدواج های بازیگران و اهالی هنر ادامه دارد.بهاره رهنما از ازدواج اولش با پیمان قاسمخانی صاحب دختری به نام پریا است.

دختر همسر بهاره رهنما

پریا دختر بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که پس از جدایی از پیمان قاسم خانی نویسنده بسیاری از سریال های طنز تلویزیون، پس از مدت ها این طلاق را علنی کرده بود، 4 شهریور ماه مجددا ازدواج کرد. همسر جدید او اما از خانواده هنر و سینما و تلویزیون نیست و ترجیح داده است زندگی کم حاشیه تری را با برگزیدن یک تاجر ادامه دهد.

منبع : پاتوق آنلاین

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • بودجه 1401 به محیط زیست و اقتصاد جامعه توجه ندارد/  اختلاف طبقاتی را عمیق تر می کند

    بودجه 1401 به محیط زیست و اقتصاد جامعه توجه ندارد/ اختلاف طبقاتی را عمیق تر می کند

آیا این خبر مفید بود؟
13 19

نظر شما