شناسهٔ خبر: 51586840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جان بر کفان نیروی هوایی پاسداران آسمان ایران اسلامی هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جان برکفان نیروی هوایی، پاسداران آسمان ایران اسلامی هستند که برای صیانت از حدود و ثغور کشورمان تا پای جان ایستاده اند.

صاحب‌خبر -

 امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با اشاره به اینکه ایران اسلامی به داشتن نیروی هوایی دانشمند و در تراز جمهوری اسلامی می‌بالد، خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری سرلوحه یکایک پرسنل مدافعان آسمان ایران اسلامی است و این امر آن‌ها را به یک نیروی هوائی قدرتمند و الهی تبدیل کرده است.


وی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز را یکی از پایگاه‌های مهم دفاع و صیانت از آسمان ایران اسلامی خواند و گفت: مرزبانان آسمان کشورمان در این منطقه یک سوم جغرافیای ایران را رصد می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان اسلام به وطنمان نگاه چپ داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: نقش بی بدیل نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر همگان روشن است و این اقتدار و عزت کشورمان مرهون هوشیاری و بصیرت نیروهای مسلح است.


حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم با اشاره به اینکه وجود نیروی هوایی ارتش مایه افتخار و آبروی نظام است، افزود: پرسنل نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با نگاه مکتبی، بعد از پیروزی انقلاب و در ۸ سال دفاع مقدس و دوران پس از آن نقش خیلی موثری را ایفا کرده اند.


در این مراسم با قدردانی از امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی ، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز معرفی شد.

نظر شما