شناسهٔ خبر: 51579660 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد

کنسرت‌های موسیقی طبق زمان‌بندی از اول دی‌ماه برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری کنسرت‌های موسیقی طبق برنامه زمان‌بندی و از اول دی ماه خبر داد. به‌گزارش ایرنا، برگزاری کنسرت‌های موسیقی در روزهایی که واکسیناسیون بالای ۸۰ درصدی در کشور انجام شده است، یکی از رویدادهایی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های گذشته وعده آن را به مخاطبان داد. در این زمینه تاکنون جلساتی با حضور مسئولان موسیقی این وزارتخانه، تهیه کنندگان کنسرت‌ها و سالن دارها برگزار شده و در نهایت طبق تأییدیه ستاد ملی مقابله با کرونا، مقرر شد این کنسرت‌ها با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در سالن‌ها برگزار شود.
پیش از این زمان برگزاری کنسرت‌ها از اول آذرماه مطرح شده بود اما به‌دلیل اختلاف نظر سالن دارها با تهیه کنندگان در خصوص بهای بلیت‌ها، این زمان به تعویق  افتاد. در نهایت طبق اعلام یکی از تهیه کنندگان کنسرت‌های موسیقی، قیمت بلیت‌ها افزایش می‌یابد.
در حالی که این روزها ترافیک کنسرت‌ها در کیش پر رونق‌تر از سایر شهرها و حتی تهران است، مدیرعامل بنیاد رودکی هم هفته گذشته خبر داد که کنسرت‌های موسیقی و کنسرت‌های تالار وحدت از اول دی ماه در تالار وحدت بعد از ۲ سال دوری، آغاز به کار می‌کنند. از سوی دیگر، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ هم در روزهای گذشته اعلام کرد که ۱۰ درخواست برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی به این دفتر برای صدور مجوز ارسال شده است.
همزمان با فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقبال از کنسرت‌ها، فرهنگسراها نیز آمادگی خود را برای اجرای کنسرت‌ها اعلام کردند.


نظر شما