شناسهٔ خبر: 51578056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتصابات بر اساس معیار و سنجش توانایی افراد خواهد بود

استاندار البرز گفت: احصا مسائل استان درصدد برنامه ریزی‌های دقیق با ترسیم افق ۵۰ ساله و در کنار آن حل مشکلات فعلی در زمان منطقی هستیم. در همین راستا انتصابات بر اساس معیارها و لیاقت افراد انجام خواهیم داد تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز در دیدار با اعضای جبهه پایداری استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، پس از استماع مطالب اعضا در خصوص مسائل و موضوعات استان، گفت: به تصمیم گیری براساس خردجمعی و استفاده از ظرفیت‌های فکری، پژوهشی و مطالعاتی صاحب نظران قائل هستم و برای این منظور از ابتدای مسؤولیتم در استان با طیف های مختلف مردم در استان دیدار و گفتگو داشته‌‍ام.

وی ادامه داد: کشور در شرایط کنونی از بهترین شرایط اتحاد و همدلی بین سران قوا برای حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم برخوردار است و ما بعنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم باید از این فضا برای نیل به اهداف توسعه ای استان بهره برداری کنیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: طی بازدیدهای میدانی از نقطه به نقطه استان و دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم، فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... به موضوعات و دغدغه‌های حوزه‌های مختلف آگاهی و اشراف بیشتری پیدا کرده ام.

وی افزود: بر این اساس با احصا مسائل استان درصدد برنامه ریزی‌های دقیق با ترسیم افق ۵۰ ساله و در کنار آن حل مشکلات فعلی در زمان منطقی هستیم و از سوی دیگر باید اعتماد و رضایت مردم را نیز جلب کنیم. قرارگاه اجتماعی استان در حال شکل‌گیری است و احکام بزودی صادر می شود تا به صورت عملیاتی و اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی وارد عمل شویم.

عبداللهی با اشاره به اینکه بر این باور هستم که حل معضلات اجتماعی در حوزه ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی نیز تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: از سوی دیگر بخش بزرگی از مشکلات و دغدغه‌های مردم از اقتصاد نشات می‌گیرد از این رو باید در این زمینه نیز در ابعاد استانی برنامه‌ریزی و اقدام کنیم و در سطح کلان نیز پیگیری های لازم را داشته باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در حوزه بانوان نیز با جمع اثرگذاری از بانوان دیدار و گفتگو داشتم و مقرر شد قرارگاه عملیاتی بانوان و خانواده نیز تشکیل شود، ادامه داد: در صدد جمع آوری تحقیقات، پژوهش‌ها، مطالعات و نظرات افراد صاحب نظر و متخصص استان هستیم تا با برنامه ریزی به اجرا برسانیم.

عبداللهی با اشاره به روند انتصابات در استان، گفت: به افراد فرصت می‌دهم تا کارآمدی و تخصص خود را اثبات کنند چراکه استان برنامه‌های عقب مانده بسیاری دارد که برای تحقق آنها به نیروهای شایسته، توانمند، متخصص، انقلابی و جهادی نیاز دارد.

وی افزود: قرار نیست که تمام زمان مدیریتم در استان را به عزل و نصب مدیران بپردازم بنابراین باید انتصاب و انتخابی را داشته باشم که بتوانم با کمک آنها افق توسعه ای ۵۰ ساله استان را در کنار برنامه ریزی‌ها و اقدامات میان مدت و کوتاه مدت دنبال کنم.

انتهای پیام/ج

نظر شما