شناسهٔ خبر: 51577521 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / شبندر به صف خرید نشست

خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به ۶۹۵میلیارد تومان می‌رسد.، برتری سمت تقاضا در صنعت فرآورده‌های نفتی بیش از سایرین بود و همچنین سهام شبندر، ۲۰۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

صاحب‌خبر -

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۳۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۹۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شبندر»، «شستا» و «اخابر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس ۲۰۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وسخوز»، «قجام» و «حاریا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۷۰میلیارد تومان (۶۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۰میلیارد تومان (۵۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت کارخانه فارسیت درود (#سفارود) به ۳.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با فشار فروش ۲۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنیدImage 2-minImage 3-min

 

نظر شما