شناسهٔ خبر: 51555759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس فدارسیون فوتبال در بازدید از باشگاه سپاهان مطرح کرد:

فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌‌ها ببریم/ساکت از مدیران حرفه‌ای، بزرگ و دلسوز ورزش کشور است

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌‌ها ببریم به همین دلیل توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان از اولویت‌های فوتبال ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، شهاب الدین عزیزی خادم در بازدید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان بانوان این باشگاه دیدن و ضمن ابراز خشنودی از حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از مدیران بزرگ ورزشی کشور یاد کرد و از زحمات ایشان تقدیر کرد.

وی درخصوص توسعه فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال با افتخار در خدمت فوتبال بانوان است و این حداقل کاری است که فدراسیون در حوزه بانوان می‌تواند انجام دهد و امیدوارم  حرفه‌ای تر و قوی‌تر و یک الگوی مناسب برای جامعه فوتبال بانوان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در کمپ صفائیه اظهار داشت: جا دارد از باشگاه بزرگ سپاهان و جناب آقای ساکت تشکر کنم که شرایط میزبانی خوبی برای تیم ملی بانوان فراهم کردند و امیدوارم این ارتباط قوی بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های به خصوص باشگاه سپاهان که استانداردهای لازم و مدیرعامل حرفه‌ای و دلسوزی مثل آقای ساکت دارد بیشتر شود.

عزیزی خادم ضمن تمجید از تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: تعدادی از این بانوان بازیکنان تیم ملی هستند و امیدوارم با پشتکار بیشتر تعداد بیشتری از شما را در تیم های ملی ببینیم .

وی افزود: فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌ ها ببریم به همین دلیل توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان از اولویت های فوتبال ملی است و در هفته آینده مراسمی برای تکریم تیم ملی بزرگسالان بانوان خواهیم داشت.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به اعتقاد من ما هر چه بتوانیم فوتبال بانوان را تقویت کنیم به مشروعیت فوتبال کمک خواهیم کرد و فوتبال ملی را تقویت خواهد شد؛ فدراسیون فوتبال بر اساس آموزه های دینی، اخلاقی و انسانی از حقوق فوتبال بانوان حمایت خواهد کرد.

نظر شما