شناسهٔ خبر: 51525948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کسب ۷ مدال پومسه کاران در جام ریاست آسیا

نمایندگان پومسه ایران در مسابقات جام ریاست آسیا ۲ مدال طلا، یک نقره و چهار برنز کسب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، مسابقات پومسه (اجرای فرم) جام ریاست قاره آسیا به صورت آنلاین (برخط)، ۱۷ آبان تا ۳۰ آذر در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال برگزار شد که ایران با ۱۰ نماینده در این رویداد شرکت کرد.

قضاوت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها امروز انجام شد و پومسه رو‌های کشورمان ۲ مدال طلا، یک نقره و چهار برنز کسب کردند.

در فرم استاندارد انفرادی، نادر خدامرادی در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال و مرتضی استکی در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال قهرمان شدند، آتوسا فرهمند در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال مدال نقره گرفت، مرجان سلحشوری در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، سیدحسین موسی نیا و مینو مداح در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال و مرتضی زنده دل در فرم ابداعی انفرادی رده سنی بالای ۱۷ سال به نشان برنز رسیدند.

همچنین کوروش بختیار در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، حسین بهشتی در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال و عباس رضایی در رده سنی بالای ۶۵ سال فرم استاندارد انفرادی در رده پنجم قرار گرفتند و فاطمه ستوده در فرم ابداعی انفرادی رده سنی بالای ۱۷ سال ششم شد.

حسینعلی نظری سرمربیگری و علی سلمانی و سینا قزل احمد مربیگری تیم ملی مردان را برعهده دارند و فاطمه اسدپور سرمربی و مهسا مردانی مربی تیم ملی زنان است.

برچسب‌ها:

نظر شما