شناسهٔ خبر: 51514899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشرفت ۹۵ درصدی نخستین هتل ترازِ معلولان کشور در مشهد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی اولین هتل تراز معلولان کشور، گفت: امیدواریم این هتل به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی اولین هتل تراز معلولان کشور، گفت: امیدواریم این هتل به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با توجه به میزان پیشرفت درخورتوجه این مجموعه، امیدواریم با تلاش مشترک بهزیستی و خیر محترم، این پروژه در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد؛ ضمن اینکه از شهرداری مشهد برای تأمین زمین، پروانه ساخت و همراهی در هزینه‌های ساخت قدردانی می‌کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جامه عمل پوشاندن به آرزوی هزاران مددجویی که از سراسر کشور به زیارت مضجع امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند، کار بسیار بزرگ و مبارکی است که فقط پاداش آخرتی آن را جبران می‌کند.

قادری گفت: یک گروه مشترک از سوی خیران و نماینده سازمان بهزیستی، هزینه‌های باقی‌مانده را محاسبه و نحوه و میزان مشارکت بهزیستی را مشخص می‌کنند.

وی گفت: مسئله امتیاز آب و برق مجموعه حل شده است و به‌زودی این امتیازات بهره‌برداری می‌شود.

اداره مجموعه به‌صورت هیئت‌امنایی با حضور خیران

قادری گفت: در هفته‌های آینده ساختار مدیریتی پروژه و اداره هتل را در بخش غیردولتی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا این مجموعه به شکل هیئت‌امنایی اداره شود و خیران کار را پیش ببرند که برای تأمین مالی نیازمند دولت نباشد.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما