شناسهٔ خبر: 51512302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری محافل ادبی در چهارمحال و بختیاری همزمان با شب یلدا

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری محافل ادبی مختلف به بهانه شب یلدا و همزمان با دهه فاطمیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدحسین نژادحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی به مناسبت یلدای فاطمی گفت: همراه شدن ایام فاطمیه و شب یلدا موقعیتی را ایجاد کرده که مجالس و دورهمی‌ها را به نام اهل بیت(ع) مزین کنیم لذا انجمن‌های ادبی و اداره کل ارشاد برنامه‌هایی را با همین موضوع در قالب «یلدای فاطمی» یا «عصر شعر فاطمی» برنامه‌ریزی کرده است.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه یلدانشینی هنرمندان عصر امروز ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه هنرمندان هفشجان و یلدای فاطمی نیز عصر امروز در سالن بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: انجمن ادبی عمان سامانی برنامه‌ عصر شعر یلدایی را عصر امروز در موزه مردم‌شناسی واقع در پارک سرچشمه فرخشهر برگزار خواهد کرد.

نژادحسینی افزود: همچنین محفل یلدایی در انجمن نویسندگی «سخن» استان که دوشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود دو هفته‌ای را با این عنوان همراه با خوانش و نقد آثار نویسندگان برتر ایران و جهان برنامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: عصر شعر یلدای فاطمی با حضور شاعران استان و شهرستان با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های ادبی روز دوشنبه 29 آذرماه برگزار شد.

انتهای پیام/68036

نظر شما