شناسهٔ خبر: 51510986 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزش شدید باد با سرعت ۹۰ کیلومتر در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: تندبادی با سرعت ۹۰ کیلومتر استان همدان را درنوردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسن باقری شکیب کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه وزش باد پدیده غالب طی ۲۴ ساعت آینده است گفت: شب گذشته وزش باد شدید با ۹۰ کیلومتر بر ساعت برخی از نقاط استان را درنوردید.

او افزود: سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته در شهر‌های بهار، شیرین سو و گل تپه ۹۰ کیلومتر بر ساعت و در شهر همدان به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه وزش باد تا ۲۴ ساعت آینده در برخی از نقاط استان همدان ادامه دارد خاطرنشان کرد: امروز و فردا پدید بارشی نداریم و از روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی ضعیف به ویژه در بعدازظهر‌ها ریزش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان بودند.

او خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: بیشترین بارش‌های ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه هواشناسی نهاوند با ۱۸ میلی متر و ایستگاه هواشناسی دانشگاه همدان با ۱۶ میلی متر است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

نظر شما