شناسهٔ خبر: 5150314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نصر آزادانی از مسابقات جهانی تکواندو حذف شد

کاپیتان تیم ‌ملی تکواندوی ایران با شکست مقابل حریفی از کره جنوبی، از رقابتهای جهانی تکواندو حذف شد.

صاحب‌خبر -

کاپیتان تیم ‌ملی تکواندوی ایران با شکست مقابل حریفی از کره جنوبی، از رقابتهای جهانی تکواندو حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا نصرآزادانی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 68 - کیلوگرم مسابقات جهانی تکواندو مقابل سونگ یان شین از کره جنوبی نتیجه‌ را 9 بر 7 واگذار کرد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

کاپیتان تیم ‌ملی ایران برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی صبح امروز (پنجشنبه) مسابقات خود را آغاز کرد. وی ابتدا کرومل ول از غنا را 20 بر 7 شکست داد.

نماینده وزن چهارم ایران در دیدار دوم خود به مصاف تورس واسکوییز از مکزیک که نفر سوم رنکینگ المپیک است رفت و به پیروزی 13 بر 10 رسید و به جمع هشت بازیکن برتر وزن 68 – کیلوگرم مردان راه یافت، اما در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست مقابل حریف کره ای از گردونه ر‌قابت‌ها خارج شد.

پیش از این فرزان عاشورزاده موفق شد قهرمان جهان شود تا اولین طلایی و مدال آور ایران لقب گیرد. مسعود حجی زواره نیز برنز خود را قطعی کرده و عصر امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقه می دهد.

فردا (جمعه) و در چهارمین روز این مسابقات، رقابتهای مرحله مقدماتی اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 54- کیلوگرم مردان پیگیری می شود.

اکرم خدابنده، تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم، در نخستین گام باید با "دانسه جوزف" از جزایر ویرجین رقابت کند و در صورت برتری یکی از نمایندگان ترکیه و یا کلمبیا رقابت خواهد کرد.

اما در بخش مردان، محمد کاظمی تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم، ابتدا با "جورجیو نیکولائو" از قبرس رقابت می کند که به نظر نمی رسد این بازیکن بتواند برای نماینده کشورمان دردسرساز شود. کاظمی در مرحله دوم باید با برنده دیدار قرقیزستان و کانادا مبارزه کند.

انتها‌ی‌ پیا‌م

نظر شما