شناسهٔ خبر: 51501010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرط سرمربی تیم ملی هندبال استکی را راهی لیگ قطر کرد

دو ملی پوش هندبال ایران با تیم هندبال الاهلی قطر به توافق رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین نشست خبری خود در خصوص الله کرم استکی گفت: در مورد الله‌کرم استکی باید بگویم وی یک بازیکن بزرگ و شناخته شده است. وی اوایل اکتبر از تیم خود جدا شد و تیم ندارد. وی از نظر بدنی فرم مناسبی ندارد. با او صحبت کردم و به او گفتم هر چه سریعتر کار آمادگی بدنی خود را آغاز کند و در عضویت یک باشگاه باشد. زمانی که از نظر بدنی آماده باشد در مورد وی نه کمتر و نه بیشتر و مثل سایر بازیکنان در مورد او تصمیم گرفته می‌شود. او تمرینات انفرادی را آغاز کرده و وقتی یک بازیکن با این حد از تلاش خود را آماده می‌کند به آن معنا است که علاقه دارد به عضویت تیم ملی درآید.

الله‌کرم استکی کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان که در تیم بوزئوا رومانی بازی می‌کرد به دلیل اختلاف بین خود و کادر فنی این تیم و همچنان مدیریت باشگاه از این تیم جدا شد و برای استراحت و ریکاوری راهی ایران شد. استکی سال‌ها در لیگ رومانی حضور داشت و عملکر بسیار خوبی را هم از خود در این لیگ به نمایش گذاشته است؛ بنابراین الله کرم استکی و مهدی بیجاری، دو ستاره هندبال ایران برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود با باشگاه الاهلی قطر به توافق رسیدند و قرار است به زودی راهی این کشور شوند. استکی، کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان است و بیجاری هم از ملی‌پوشان سابق به شمار می‌رود که عضوی از نسل طلایی هندبال ایران بود. گفته می‌شود این دو بازیکن از ماه ژانویه به قطر خواهند رفت تا در ترکیب تیم الاهلی قرار بگیرند.

هدایت این تیم قطری را مربی الجزایری برعهده دارد. الاهلی هم‌اکنون در پنجم جدول رده‌بندی لیگ قطر قرار گرفته است. این تیم غیر از استکی و بیجاری، بازیکنانی از کشور‌های صربستان و بوسنی هم در ترکیب خود دارد.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما