شناسهٔ خبر: 51493178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیروزی به موقع تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد مقابل رعد پدافند

تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسای مشهد که با حضور دوباره سرجان ایوانوویچ در این تیم جان گرفته، مقابل رعد پدافند هم به برتری دست یافت.

صاحب‌خبر -

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیم آویژه صنعت پارسای مشهد در هفته دهم این مسابقات موفق شد تیم رعد پدافند هوایی تهران را شکست دهد. این دیدار که در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد، با نتیجه ٨٧ بر ٨٢ به سود مشهدی‌ها به پایان رسید. شاگردان سرجان ایوانوویچ موفق شدند با این پیروزی انتقام شکست دور رفت را از حریف خود بگیرند.

آویژه صنعت با این پیروزی به رده پنجم جدول گروه ب تکیه کرد. نماینده مشهد در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تاکنون ۶ بازی انجام داده و صاحب ۲ شکست و چهار پیروزی و ۱۰ امتیاز شده‌ است. رعد پدافند با ۲ بازی بیشتر و ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارد.

شاگردان سرجان در هفته یازدهم روز سه‌شنبه به مصاف تیم مدعی مهرام تهران خواهندرفت. شیمیدر با ۱۷ امتیاز از ۹ بازی صدرنشین است و مهرام با ۱۵ امتیاز از هشت بازی در رده دوم جدول گروه ب قرار دارند.

تیم‌های اکسون و سپاهان نیز هم‌امتیاز با آویژه صنعت با ۲ بازی بیشتر نسبت به تیم مشهدی در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار دارند. نماینده هرمزگان هم از هشت بازی صاحب تنها ۹ امتیاز شده و قعرنشین است.

انتهای پیام
 

نظر شما