شناسهٔ خبر: 51490848 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

اطلاعیه شماره3 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

زمان و نحوه ثبت نامِ پذیرفته شدگان آزمون استخدامیِ فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد و بالاتر، پذیرفته شدگان تجدید گزینش آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال 1399 و سنوات قبل

زمان و نحوه ثبت نامِ پذیرفته شدگان آزمون استخدامیِ فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد و بالاتر، پذیرفته شدگان تجدید گزینش آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال 1399 و سنوات قبل اعلام شد.

صاحب‌خبر -

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان فوق به اطلاع می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره­ی مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://cfu.ac.ir و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی https://cfu.ac.ir/moavenateamoozesh  می باشد.

 

جزییات ثبت نام در دوره مهارت آموزی به صورت ذیل می باشد :

مرحله اول: مشاهده محل آموزش دوره مهارت آموزی و  ثبت نام غیرحضوری

مهارت آموزان برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت آموزی خود و شروع ثبت نام غیرحضوری از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 1400/09/30 لغایت 12 شب پنج شنبه مورخ 1400/10/02  فرصت دارند به سامانه ثبت نام مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان به نشانی ttc.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان  می بایست پس از مراجعه به آدرس فوق، در قسمت «ثبت نام و ورود دوره های مهارت آموزی» با استفاده از «کد داوطلبی» و «کد ملی» وارد سامانه شوند و در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز محل آموزش خود را که یکی از پردیس ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور می باشد مشاهده نمایند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.

 

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در ثبت نام غیرحضوری :

اسکن کلیه صفحات شناسنامه.

اسکن پشت و روی کارت ملی.

اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).

اسکن آخرین مدرک تحصیلی.

اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

 

تذکر 1: پیشنهاد می شود جهت ورود به سامانه آموزشی دوره مهارت آموزی (سامانه مروارید) از مرورگرهای کروم (chrome) و یا فایرفاکس (firefox) استفاده شود.

تذکر2: افرادی که با استفاده از مراحل فوق نتوانند وارد سامانه ثبت نام شوند، احتمالا از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان پذیرفته شده نهایی، به دانشگاه فرهنگیان معرفی نشده اند و بنابراین تماس با دانشگاه فرهنگیان بلااثر خواهد بود.

تذکر 3:  توصیه می شود مهارت آموزان به هیچ وجه، رمز عبور خود را تا پایان دوره، تغییر ندهند تا دچار مسائلی مانند فراموشی رمز و یا سایر مشکلات سیستمی نشوند.

تذکر 4 : مهارت آموزان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، می بایست به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی به سایت «دانشگاه فرهنگیان مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی» ) مراجعه و اطلاعیه ها و برنامه های مربوط به دوره مهارت آموزی را از طریق این سایت دریافت نمایند. همچنین شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.

تذکر5 : مهارت آموزان می بایست در صورت بروز مشکل در هریک از مراحل ثبت نام (با استفاده از شماره تلفن های مندرج در سایت استان و پردیسِ محل آموزش خود) به مسئول ذیربط مراجعه نموده و از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری نمایند.

 تذکر6:  افرادی که فاقد «گواهی های ICDL » و «روخوانی و روان خوانی قرآن» می باشند تا پایان دوره مهارت آموزی فرصت دارند تا دوره های فوق را در موسسات مورد تایید وزارت آموزش و پرورش (مندرج در اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش) گذرانده و گواهی آن را به استان محل آموزش خود تحویل نمایند.

تذکر7:  با توجه به برگزاری غیرحضوری دوره های مهارت آموزی، هرگونه جابه جایی محل آموزش در این دوره ها، مطلقا ممنوع می باشد و به چنین تقاضاهایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

ثبت نام حضوری  بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد و تنها  از کسانی ثبت نام حضوری به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوزهای شماره 93167 مورخ 1399/2/31 و شماره 151610 مورخ 1398/3/27  و  شماره 160491 مورخ 1398/4/01 سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.

 

پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.

اصل و کپی مدرک تحصیلی.

اصل و کپی شناسنامه.

اصل و کپی کارت ملی.

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).

اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

تذکر8: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

 

مرحله سوم: شروع و نحوه برگزاری دوره مهارت آموزی

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می باشد که پودمان نخست آن از روز چهارشنبه مورخ 1400/10/01  آغاز می شود. مهارت آموزان باید پس از ثبت نام به سایت استان محل آموزش خود مراجعه و متنظر اطلاعیه ها و برنامه های استان و پردیس محل آموزش خود باشند.

لازم به ذکر است پودمان اول این دوره مهارت آموزی، به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار می شود.

بدین منظور علاوه بر برگزاری تعدادی کلاس آنلاین (براساس برنامه اعلام شده از استان محل آموزش)، بسته های یادگیری (به صورت ارائه فیلم یا کتب آموزشی) در آدرس ftp://file.cfu.ac.ir  (فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر) در نظر گرفته شده است که از روز چهارشنبه مورخ 1400/10/01 نیز در دسترس و قابل استفاده می باشد.

تذکر8:  پاسخگویی به مشکلات مهارت آموزان پس از ورود به سامانه و مشخص شدن محل آموزش، برعهده ی استان محل برگزاری دوره می باشد. لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

تذکر9:  به مهارت آموزان محترم توصیه می شود تا پایان دوره، مرتبا اطلاعیه های پورتال اصلی دانشگاه فرهنگیان و اطلاعیه های پردیس و مرکز محل آموزش خود را پیگیری نمایند. بدیهی است دانشگاه فرهنگیان اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی، اعم از سایت های خبری و شبکه های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

تذکر 10:  مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی مندرج در پرتال دانشگاه فرهنگیان، بر عهده مهارت آموزان می باشد.

نظر شما