شناسهٔ خبر: 51488901 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

تمرکزمان در سال تحصیلی آینده متوجه «سمپاد مهارتی» و «علوم انسانی» است

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تمرکز این سازمان در سال تحصیلی آینده متوجه «سمپاد مهارتی» و «علوم انسانی» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، الهام یاوری، در حاشیه گردهمایی مدیران مدارس سمپاد قطب ۵ کشور که در مشهد مقدس برگزار گردید، اظهار کرد: تمرکز سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سال آینده متوجه «سمپاد مهارتی» و «علوم انسانی» است.

یاوری ضمن اشاره به تولید الگوی آموزش و پرورش کارآمد و قابل تعمیم افزود: «سمپاد» می‌خواهد دیوارهای بین خود و سایر مدارس را برچیند تا در یک تعامل دو سویه تمامی مدارس از این الگوی ارائه شده بهره‌مند گردند و رشد و توسعه یابند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی المپیادهای علمی برای استفاده تمامی دانش آموزان صورت گرفته است، . لذا در این راستا تولید دوره‌های آموزشی المپیاد‌های علمی در تمامی ۱۲ رشته موجود با بهره گیری از ظرفیت بهترین اساتید کشوری به زودی آغاز خواهد شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق صدا و سیما پخش خواهد شد.

یاوری ضمن اشاره به تمرکز سمپاد در سال آینده بر سمپاد مهارتی و علوم انسانی افزود: دو هنرستان سمپاد مهارتی در خراسان رضوی فعال هستند و دانش آموزان این مدارس در مسابقات بین المللی «خودروهای خودران» خوش درخشیدند.

وی گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای توسعه مهارت‌ها در حوزه فعالیت‌های هنری و تربیت بدنی در مدارس سمپاد صورت گرفته است و در جهت تربیت دانش آموزان چند ساحتی مطابق با سند تحول بنیادین حرکت خواهیم کرد.

نظر شما