شناسهٔ خبر: 51479598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو شورای شهر اصفهان خطاب به رئیسی:

حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ از زمان دولت مرحوم هاشمی فقط وعده شنیده‌ایم/ قبل از آنکه دیر شود به فکر زایند‌ه‌رود باشید

عضو شورای شهر اصفهان گفت: هر یک از رئیس جمهورها با وعده به مردم اصفهان رأی گرفتند و پس از آن فراموش کردند؛ آقای رئیسی شما اینگونه نباشید و قبل از آنکه خیلی دیر شود به فکر آب و هوا و زایند‌ه‌رود باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمدرضا مصور در بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: هرکجا نیاز به خط شکنی و فداکاری وجود دارد نام اصفهان می‌درخشد، سیل و زلزله، جهاد خانه سازی و محرومیت زدایی از این جمله است. اکنون اصفهان رنج دیده است. می‌گویند به کشاورز به جای حقابه پول و به شهر وعده جاری شدن زاینده‌رود می‌دهیم.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر خطاب به رئیس جمهور گفت: از زمان دولت مرحوم هاشمی فقط وعده شنیده‌ایم، هر یک از رئیس جمهورها با وعده به مردم اصفهان رأی گرفتند و پس از آن فراموش کردند. شما اینگونه نباشید. قبل از آنکه خیلی دیر شود به فکر آب و هوا و زایند‌ه‌رود باشید.

وی با بیان اینکه اصفهان فقط نباید مالیات دهنده باشد و بار بر دوش شهر و شورای شهر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: شهروندان به درستی انتقاد می‌کنند که اتوبوس‌ها دودزا هستند، اما نمی‌دانند برای خرید اتوبوس‌های شش میلیاردی، دولت کاری نمی‌کند. 

مصور تصریح کرد: آقای رئیسی به اصفهان بیایید، ما حرف‌های زیادی  برای گفتن داریم و انتظار هست زودتر به اصفهان بیایید.

 

 

 

نظر شما