شناسهٔ خبر: 51471893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

صدور جواز تاسیس در آذربایجان شرقی ۳۵درصد افزایش یافت

تبریز- ایرنا- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به صدور یک هزار و ۸۲۵ فقره جواز تاسیس در مدت سپری شده امسال، از رشد تقریبی ۳۵ درصدی این بخش در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامعلی راستی روز یکشنبه با بیان اینکه از این میزان جواز تاسیس صادره ، یک هزار و ۶۶۱ فقره جواز تاسیس ایجادی و ۱۶۴ فقره جواز توسعه‌ای می باشد، گفت: رشد صدور جوزاهای تاسیس در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان از علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی دارد.

وی ادامه داد: در این مدت بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان‌آباد بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: محصولات غذائی وآشامیدنی‌ها، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات ازلاستیک و پلاستیک، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات از جمله گروه های صنعتی بوده اند که بیشترین میزان صدور جواز ایجادی و توسعه‌ای را در  سالجاری به خود اختصاص داده اند.

رشد ۴۰ درصدی صدور جواز تاسیس توسعه ای

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: در هشت ماه سال جاری، با صدور ۱۶۴ فقره جواز تاسیس توسعه ای دراستان ، رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این حوزه داشته ایم.

راستی افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران استان به سمت افزایش ظرفیت تولید و ایجاد تنوع در محصولات تولیدی حرکت می کنند.

نظر شما