شناسهٔ خبر: 51471658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حریق به جان یک پارکینگ ساختمان مسکونی در کرج افتاد/۸ محبوس نجات پیدا کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: در پی وقوع حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه، سه دستگاه خودرو، پژو ۲۰۶، ۲۰۷ ، پراید و یک دستگاه موتور سیکلت دچار حریق شدندو هشت نفر در راهروها محبوس شدند.

صاحب‌خبر -

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه در مهرشهر کرج خبر داد و گفت: این حادثه در خیابان رازی، کوچه گلستان مهرشهر کرج رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه به محض اعلام خبر نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: سه دستگاه خودرو، پژو ۲۰۶، ۲۰۷ ، پراید و یک دستگاه موتور سیکلت در پارکینگ منفی این ساختمان مسکونی دچار آتش سوزی شدند.

وی با اشاره با اینکه دود ناشی از آتش سوزی خودروهای یاد شده به ۱۸ واحد مسکونی این ساختمان سرایت کرد، یادآور شد: در پی این حادثه هشت نفر از ساکنان مجتمع در راهروهای ساختمان محبوس شدند.

سمیعی با بیان اینکه آتش‌نشانان از طریق پله هیدرولیکی محبوسین را نجات دادند، افزود: افراد محبوس شده در راهرو به مکان امن مجتمع مسکونی هدایت شده و از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: ۱۸ آتش نشان از سه ایستگاه عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

انتهای پیام/ج/م

نظر شما