شناسهٔ خبر: 51470531 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

چرا باید هزینه کار انقلابی، کنار گذاشتن نیروهای سالم و کاربلد باشد؟

نتیجه مقاومت ارونقی در برابر باند فساد این بود: استعفا!

خبرش تکان دهنده بود. راستش را بخواهید باورمان نمی‌شود. حتی هنوز هم باور پذیر نیست. وسط این همه اقدامات ارزشمند و مفید فایده برای مردم و حقیقتا انقلابی، می‌شنوی که یکی از مسئولان تراز جمهوری اسلامی از سمت خود استعفا داده است. چه کسی؟ مهرداد ارونقی، معاون فنی گمرک!

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی: خبرش تکان دهنده بود. راستش را بخواهید باورمان نمی‌شود. حتی هنوز هم باور پذیر نیست. وسط این همه اقدامات ارزشمند و مفید فایده برای مردم و حقیقتا انقلابی، می‌شنوی که یکی از مسئولان تراز جمهوری اسلامی از سمت خود استعفا داده است. چه کسی؟ مهرداد ارونقی، معاون فنی گمرک!

به گزارش بولتن نیوز، قاعدتاً در این شرایط باید از خدمات این فرد گفت. اما‌ از کدام خدماتش بگوییم؟ از فعالیتهای شبانه‌اش جهت ترخیص واکسن‌ها، در آن روزهایی که هر خانواده داشت داغ عزیزی را تجربه می‌کرد و واکسن، از نان شب واجب‌تر بود، یا ایستادگی‌اش در برابر مافیای واردات لوازم خانگی کره‌ای؟ و یا از اقدامات ارزشمندش در رفع انباشت‌های گمرکی و حل گیرهای قانونی کالاهای دپو شده؟

دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_1560449" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bultannews.com/fa/news/play/embed/756596/1560449?width=400&height=300"></script></div>
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_1560467" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bultannews.com/fa/news/play/embed/756596/1560467?width=400&height=300"></script></div>
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_1560466" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bultannews.com/fa/news/play/embed/756596/1560466?width=400&height=300"></script></div>

هر کدام از این موارد برای فهمیدن کارآمدی یک مدیر کفایت می‌کند. اما توامانی آنها باهم سبب شد این کارگزار خدوم جمهوری اسلامی در جایگاهی که در آن تخصص و تجربه داشت، باقی نماند. و این از عجایب روزگار است. بررسی و کنکاش در چرایی این اتفاق می‌تواند گره خیلی از مسائل را نه تنها در گمرک جمهوری اسلامی که در بسیاری از مناصب و ساختارهای قدرت این کشور نمایان سازد.

بیشتر بخوانید:اگر اهل نگه داشتن آتش در دست نیستید بگذارید و بروید

اما ایکاش آنهایی که در این کشور مسئولیتی داشته و همچنین، دلشان برای این مردم و نظامی که صداها هزار خون شهید به پایش ریخته شده، فکری به حال این شرایط کنند. چرا باید کار انقلابی، هزینه داشته باشد. چرا باید در برابر زورمندان و باندهای فساد بایستی و نتیجه‌اش خروج از مسئولیت باشد؟ واقعا اگر امروز به این سوال مهم نپرداریم، شاید فردا دیر باشد. ارونقی و ارونقی‌ها، تراز و شاخص مدیران نظام هستند. اینها اگر در این نظام پر‌و بال نگیرند، جا برای نااهالان فراهم می‌شود. مراقب این خطر باشید.

برچسب‌ها:

نظر شما