شناسهٔ خبر: 51469142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سجادی:

مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی کسر نمی‌شود

وزیر ورزش و جوانان، کسر هر گونه مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی را رد و تصریح کرد: اظهارات رئیس فدراسیون کشتی مربوط به پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم است، در دوره جدید با دستور رئیس جمهور هیچ مالیاتی از جوایز ورزشکاران کسر نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، حمید سجادی درباره انتقاد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر کسر مالیات از جوایز ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، عنوان کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کسر نمی‌شود.

 

وی درباره اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در این باره گفت: منظور آقای دبیر سال 98 بود نه المپیک اخیر؛ پس از اظهارات دبیر، از خانم فرامرزیان معاونت پشتیانی و منابع انسانی وزارت ورزش سئوال کردم، آیا از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک مالیاتی کسر شده که خانم فرامرزیان این مسئله را تکذیب کرد.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نشود و عین جایزه به ورزشکاران اهدا شود. لذا از دوره دولت سیزدهم، هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان کسر نشده است.

 

سجادی اضافه کرد: لازم به ذکر است تمامی جوایز قهرمانان نیز از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد و هیچ اعتبار مازادی برای این مهم به وزارت ورزش تعلق نگرفته است.

پایان پیام/50

نظر شما