شناسهٔ خبر: 51458505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

نکونام: در جام حذفی هر بازی حکم فینال را دارد

خبرگزاری ایرنا

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر بازی در جام حذفی امسال حکم فینال را دارد لذا باید با تمرکز بالا در تمامی بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری نوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بیان کرد: در مسابقات جام حذفی هر تیم تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است. تیم فولاد فصل گذشته تجربه خوب و شیرینی در این مسابقات داشت و توانستیم قهرمان شویم.

وی افزود: در جام حذفی تمام بازی‌ها سخت و دشوار است و تا زمانی که کار تمام نشده اجازه هیچ گونه تصمیم گیری را نداریم. هدف اصلی ما پیروزی و صعود به مرحله بعد است، ولی اگر تیمی تمرکز نداشته باشد احتمال سورپرایز شدنش وجود دارد.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: فیلم سه بازی تیم حریف را دیده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که بازی با تیم‌های ناشناخته سخت است، اما در کل تمرکز ما روی تیم خودمان است و حریف را هم آنالیز کرده‌ایم. شهرداری نوشهر تیم باشهامت و منسجمی است، ولی ما به دنبال پیروزی بوده و با تمام قوا بازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ترکیب اصلی ما همیشه روز بازی یا یک روز قبل مشخص می‌شود بنابراین تیم اصلی و ذخیره نداریم ادامه داد: یک بازیکن باید حرفه‌ای باشد و با تغذیه و استراحت کافی توانایی بازی هر پنج روز یک بار و حتی ۲ روز یک بار را هم داشته باشد که ما این تجربه را در آسیا داشتیم.

نکونام، در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیم فولاد خوزستان گفت:سه بازیکن مصدوم داریم که هنوز به شرایط مدنظر ما نرسیده‌اند و در بازی فردا آن‌ها را نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: وحید حیدریه به تیم ما اضافه شده و در حال تمرین کردن است، اما هنوز مشخص نیست که شرایط حضور در بازی فردا را داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت آیاندا پاتوسی افزود: با پاتوسی نشستی داشتیم و خودش هم از وضعیت جسمانی‌اش ناراحت است اگرچه در تلاش است تا به فرم ایده آل برسد. معتقدم اگر پاتوسی به آمادگی کامل برسد یکی از بهترین بازیکنان ایران و جزو پنج بازیکن تاثیرگذار لیگ خواهد بود و در کل به این بازیکن نیاز داریم.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر از ساعت ۱۷:۴۵ روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

نظر شما