شناسهٔ خبر: 51451300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدری: باشگاه پرسپولیس بیشترین ضرر را از رای بازیکن گابنی می‌کند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره جلسه اش با رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: ما از حق باشگاه باید دفاع کنیم به همین علت امروز به دیدار عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال آمدم و راجع به ۳ موضوع با یکدیگر صحبت کردیم. عزیزی خادم جهت مجوز حرفه‌ای سازی جلسه‌ای برای فردا گذاشت و قرار است همراه با عباسی و مصطفوی تصمیم نهایی گرفته شود.

او ادامه داد: عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مصالح و منافع ملی خیلی مهم هستند و اجازه نمی‌دهیم حق باشگاهی پایمال شود.

صدری گفت: بحث اشتباهات داوری را با عزیزی خادم مطرح کردم. به هر حال روند یا نتیجه بازی نباید تغییر یابد. رئیس فدراسیون فوتبال قرار است جلسه‌ای بگذارد تا دیگر مشکلات داوری را نداشته باشیم. عزیزی خادم قول داد شخصا مسئله داوری را رسیدگی کند.

عزیزی خادم قول رسیدگی به پرونده بازیکن گابنی را داد 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره رای صادر شده در مورد بازیکن گابنی گل گهر گفت: ما فکر می‌کنیم که باشگاه پرسپولیس بیشترین ضرر را از این رای خواهد کرد. عزیزی خادم تعجب کرد که قبل از رای کمیته استیناف فضایی را به وجود آوردند که رای صادر شده قطعی است. کمیته استیناف مستقل است، اما عزیزی خادم خواستار پیگیری این رای شد تا حق هیچ باشگاهی ضایع نشود. به نظرم ما باید صبرکنیم تا کمیته استیناف تشکیل شود. امیدوارم اتفاق درست رخ بدهد و بتوانیم در زمین مسابقه خودمان را نشان بدهیم نه با امتیاز‌هایی که به ما می‌رسد.

او افزود: افرادی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هستند که دلشان برای فوتبال می‌سوزد و به طور حتم آنچه که حق است را انجام می‌دهند. عزیزی خادم در هر ۳ موضوع قول پیگیری داده است.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بعد از تاییدیه وکیل کالدرون باز می شود 

صدری درباره ۴۵ هزار دلار باقی مانده از طلب کالدرون گفت: در مورد بحث کالدرون یک جلسه مفصل در خدمت دوستان هستیم. مبلغ ۴۵ هزار دلار پرداخت شده و به محض تایید شدن این مبلغ پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شوند. در بازی بعدی با نظر کادر فنی ۲ بازیکن تاجیکی می‌توانند بازی کنند.

او افزود: از نظر ما کار انجام شده و فقط منتظر تاییدیه وکیل هستیم. او ۹۵ درصد پول را تایید کرده و ان‌شاالله امروز با توجه به اختلاف ساعتی که داریم امیدواریم تاییدیه را به ما بدهد. کل پول پرداخت شده و هیچ مشکلی در پرداخت نداریم. این اتفاق دیروز افتاد، اما به هرحال تاییدیه را لازم داریم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما