شناسهٔ خبر: 51444679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جاده‌های چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز بارش‌ها لغزنده است

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارندگی در استان از صبح روز شنبه ۲۷آذرماه گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است اما جاده‌ها با بارش باران و برف لغزنده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ غلام‌علی نوربخش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: رانندگان برای تردد از جاده‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه گردنه‌های سخت‌گذر مانند چری، شاه‌منصوری و تاراز به زنجیر چرخ، سوخت کافی، تجهیزات زمستانی و لباس گرم مجهز باشند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده‌های استان افزود: تمامی رانندگان همچنین علاوه بر توجه به سرعت مطمئنه نسبت به رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی اقدام کنند.

نوربخش تصریح کرد: با توجه به بُعد مسافت و سخت‌گذر بودن جاده چلگرد به دهستان موگویی به‌ویژه در گردنه عسل‌کشان، توصیه می‌شود رانندگان در این مسیر تردد نکنند.

فرماندار کوهرنگ نیز گفت: جاده‌های این شهرستان هم‌اکنون با مه‌گرفتگی شدید و کولاک مواجه است.

مرتضی زمان‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: هم‌اکنون بارندگی در شهرستان کوهرنگ آغاز شده و در ارتفاعات، گردنه‌ها و مناطق کوهستانی از شدت بیشتری برخوردار است.

وی یادآور شد: راه‌های ارتباطی کوهرنگ باز است و تردد در جاده‌های این شهرستان جریان دارد.

به گزارش ایرنا، مجموع بارش سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری تا ساعت ۶:۳۰ روز شنبه در کوهرنگ ۹.۵ میلیمتر، لردگان ۱۰ میلیمتر، بروجن کمتر از ۰.۱ میلیمتر، فارسان ۴.۴ میلیمتر، اردل: ۱۱.۱ میلیمتر، بلداجی در شهرستان بروجن ۰.۴ میلیمتر، دوآب صمصامی در شهرستان کوهرنگ ۱۵.۹ میلیمتر، مال‌خلیفه در شهرستان لردگان ۱۲.۴ میلیمتر، شلمزار مرکز شهرستان کیار ۴.۱ میلیمتر و آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا ۳.۸ میلیمتر ثبت شده است.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما