شناسهٔ خبر: 51437981 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مقتدی صدر: عراق به تجربه‌ای که مصر با عبدالفتاح السیسی طی کرده نیاز دارد

مقتدی صدر در بیانیه‌ای گفت که به جای تقلید از جشن‌ها و مراسمات موسیقی در مصر باید از آن‌چه «رشد و توسعه مصر در دوره عبدالفتاح السیسی» خواند، الگو گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای در خصوص تقلید از جشن‌ها و مراسمات رقص و موسیقی در مصر هشدار داد و گفت که اینگونه مسائل با فرهنگ و دین مردم عراق در تضاد است.

به نوشته وبسایت روسیاالیوم، او گفت: «به جای اینگونه مراسمات باید از تجربه مصر در دوره جدید به رهبری رئیس‌جمهور السیسی بهره برد و تجربه جدید مصر باید برای عراق عزیز مد نظر قرار گیرد.»

مقتدی صدر افزود: «منظورم از تجربه مصر رشد و توسعه خدمات و آبادانی است که بر اساس افکار و اقدامات رئیس‌جمهور مصر عبدالفتاح السیسی به تدریج در حال وقوع است.»

او گفت که مصر توانسته پس از یک دوره خرابی، زخم‌های خود را التیام داده و طی یک برنامه منظم و مدون اقدام به بازسازی کند و همزمان با تقویت نقش ارتش بر تروریسم و تندروی غلبه یابد.

بیانیه مقتدی صدر پس از آن صادر شده است که «محمد رمضان» خواننده مصری هفته گذشته کنسرت بزرگی را در بغداد برقرار کرد و بسیاری از محافل عراقی به برگزاری چنین مراسماتی در این کشور انتقاد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما