شناسهٔ خبر: 51426555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز: جاده هشتگرد - طالقان باز می شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: جاده هشتگرد طالقان باز می شود ولی در صورت احتمال خطر و بارندگی شدید مسدود خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 مجتبی عبداللهی شامگاه پنجشنبه در نشست  شورای اداری شهرستان طالقان افزود: به احترام درخواست امام جمعه  و نماینده  مردم طالقان در مجلس ، جاده هشتگرد طالقان باز می شود.

استاندار البرز گفت: از مسوولان مربوطه می خواهم که ایمن سازی و رفع مشکلات جاده هشتگرد طالقان را در سریع ترین زمان ممکن اجرایی کنند.

وی افزود: در بازدید بعدی از شهرستان طالقان، روند بهبود امور را بررسی می کنم و انتظار می رود که تمامی موضوعات طرح شده در این جلسات رسیدگی شده باشد.

عبداللهی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم کار خود را با شعار ما می توانیم شروع کرد از این رو باید تمامی توان خود را برای تحقق این شعار بگذاریم.

وی گفت: باید در تمامی ابعاد تحول ایجاد کنیم و زیرساخت ها را تقویت کنیم و این امر با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار ویژه میسر می شود.

استاندار البرز افزود: باید با نگاه ویژه انقلابی و جهادی به سمت حل مشکلات و موانع برویم و کسب رضایتمندی مردم را در اولویت امور خود قرار دهیم.

مدیران با کار شبانه روزی و دیدگاه مثبت به حل مشکلات مردم بپردازند

استاندار البرز گفت: از مدیران شهرستان طالقان نیز انتظار می رود که نگاه تحولی به مسائل داشته باشند و با کار شبانه روزی و دیدگاه مثبت به حل مشکلات مردم و آبادانی شهرستان بپردازند.

وی افزود: قطعا باید اختیارات مدیران شهرستانی افزایش یابد تا مردم برای پیگیری امور خود دچار زحمت نشوند.

عبداللهی گفت: به مسائل و دغدغه های مردم آشنا هستم چراکه نشست های مستمر با گروه های مختلف اجتماعی و سیاسی و دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه دارم.

وی افزود: مدیران و صاحب نظران استان باید برای حل مشکلات راهکار های تخصصی ارائه دهند تا با همفکری نسبت به اجرای آنها اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: باید مردم را از شرایط آگاه کنیم ما بعنوان حاکمان جمهوری اسلامی باید شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری را منظومه رفتاری خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ درصد اراضی طالقان جزو منابع طبیعی است، افزود: باید از این منابع ملی برای آیندگان حفاظت کنیم.

عبداللهی گفت: باید از ساخت و ساز های غیرمجاز به جد جلوگیری شود تا ریه های تنفسی استان برای همگان حفظ شود.

استاندار البرز اضافه کرد: باید طالقان از فناوری های نوین برای ارتقا زیرساخت های خود بعنوان یک شهرستان توریستی استفاده کند.

وی افزود: با برنامه ریزی صحیح و استفاده از فرصت ها می توانیم به توسعه پایدار برسیم.

استاندار البرز گفت: فرمانداران حتما ملاقات های مردمی را هر سه شنبه در برنامه داشته باشند.

وی افزود: بازنگری طرح های هادی روستایی باید در دستور کار قرار گیرد و طرح تفصیلی طالقان نیز در اولویت رسیدگی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان می گذاریم.

عبداللهی گفت: ایجاد تصفیه خانه و رسیدگی به وضعیت آب شرب این شهرستان نیز باید از سوی مدیران مربوطه حتما دنبال شود.

شهرستان طالقان دارای ۸۵ روستا است.

نظر شما