شناسهٔ خبر: 51421608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیاهپور:

نصب سرعت‌گیر در کمربندی شیراز تصمیم شورای ترافیک بود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: برای کاهش تلفات در کمربندی شیراز نصب سرعت‌گیر بر اساس تصمیم شورای ترافیک انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری فارس در واکنش به انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نصب سرعت گیر در کمربندی شیراز، گفت: کاهش آمار کشته شدگان تنها دغدغه ما در این محور است.

او با بیان اینکه سرعت زیاد، شدت تصادف را بالا می‌برد و افراد کشته می‌شوند، تصریح کرد: تلاش مان رسیدن سرعت ٥٠ کیلومتر در این محور است.

او با تاکید بر اینکه سرعت گیر برای سرعت ٥٠ کیلومتر طراحی شده است، گفت: دغدغه ما تنها جان مردم است و باید این واقعیت را پذیرفت که آسایش با ایمنی مقداری مغایرت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: اقدامات زود بازده از جمله خط کشی را انجام داده‌ایم تا سرعت مدیریت شود.

سیاهپور خاطرنشان کرد: نصب نیوجرسی، نصب سرعت‌گیر در محدوده شهری برای مدیریت سرعت‌ها، اصلاح روشنایی‌ها با همکاری شهرداری شیراز و ۲ دوربرگردان و بررسی دسترسی‌های غیرمجاز از پل عدالت تا تقاطع سلطان آباد در دستور کار قرار گرفته است.

او اضافه کرد: هم‌اینک ١٢ دوربین برای ثبت تخلف نصب شده است و بین ابتدای حجت‌آباد تا اداره کل پزشک قانونی فارس، سرعت ٥٠ کیلومتر مطابق قانون مناطق مسکونی پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه این مهم مصوبه شورای ترافیک بوده است، گفت: دادستانی نیز در این باره ورود کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما