شناسهٔ خبر: 51416321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس قوه قضائیه‌:

شعارها در حوزه تولید باید به عمل تبدیل شود/ اولویت امروز کشور مسئله تولید است

حجت الاسلام اژه ای گفت: باید شعارها در حوزه تولید به عمل تبدیل شود، همه ما اگر به شرف و عزت کشور می‌اندیشیم باید بدانیم امروز اولویت اول ما در کشور مسئله تولید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز در جریان سفر یکروزه خود به استان گلستان با جمعی از فعالان اقتصادی استان دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت تولیدکنندگان اظهار داشت: دشمن امروز بعد از شکست در فشار نظامی، فشار اقتصادی را در دستور کار قرار داده تا مردم ایران را خسته کند.

وی گفت: باید شعارها در حوزه تولید به عمل تبدیل شود، همه ما اگر به شرف  و عزت کشور می‌اندیشیم باید بدانیم امروز اولویت اول ما در کشور مسئله تولید است.

اژه‌ای درباره مسائل و مشکلاتی که فعالان اقتصادی استان مطرح کردند هم گفت: برخی تصمیمات کلی را باید در تهران گرفت اما با توجه به ویژگی‌های خاص هر استان، باید برخی تصمیمات در داخل استان‌ها گرفته شود.

وی بیان داشت: بنده پیشنهاد می‌کنم کارگروه مشترک و محدود اما جامع به نمایندگی از نمایندگان مجلس، نماینده‌ای از طرف  نماینده ولی فقیه و نماینده‌ای از طرف دولت، نمایندگانی از طرف رئیس دادگستری و دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی و مردم، فعالان صنعتی و کشاورزی از هفته آینده تشکیل شود و مشکلات را بررسی کند تا مسائلی مانند پتروشیمی  را  در استان احصا  کند.

رئیس قوه قضائیه گفت: در این کارگروه مسائل و موضوعات مختلف بررسی و نظر آن به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود و بنده هم قول می‌دهم این کارگروه مشترک را در قوه قضائیه پیگیری کنم.

انتهای پیام/

نظر شما