شناسهٔ خبر: 51410870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غربی‌ها در میدان ترسیم شده جمهوری اسلامی بازی می‌کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته غربی‌ها در میدانی که جمهوری اسلامی ترسیم کرده اند، بازی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره مذاکرات ایران با ۱+۴ گفته غربی‌ها در میدانی که جمهوری اسلامی ترسیم کرده اند، بازی می‌کنند، به طوریکه اولویت با رفع تحریم هاست.

محمود عباس زاده مشکینی اضافه کرده که سؤالات جمهوری اسلامی اساسی است و رفتار‌های غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها به دلیل اینکه به تعهد و امضاشان عمل نکرده اند، برای دنیا و افکار عمومی ملت‌ها قابل قبول نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفته هایش به القائات تیم رسانه‌ای غربی و فشار بر افکار عمومی و جمهوری اسلامی اشاره کرده و از اینکه برخی در داخل ایران هم در این مسیر حرکت می‌کنند، انتقاد کرد.

عباس زاده مشکینی از نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با سفیران جمهوری اسلامی در کشور‌های مختلف و رؤسای گروه‌های دوستی پارلمانی گزارش داده که بر اساس آمارها، ایران در انتقال پول نفت به داخل این کشور توفیقاتی داشته است.

پیش از این، معاون اقتصادی وزارت امور خارجه نیمه آذر ماه در نشست با کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داده بود که حجم مبادلات اقتصادی با برخی از کشور‌های آسیای مرکزی در ۱۰۰ روز گذشته، بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما