شناسهٔ خبر: 51385434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عنایتی: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ است/امیدوارم تیم‌ها در یک شرایط عادلانه رقابت کنند

گروه استان‌ها_ سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت:ذوب‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ است و فردا بازی سختی در پیش داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در اصفهان هستم. بازی فردا برای هر دو تیم بسیار حساس است و مطمئناٌ بازی سختی مقابل ذوب‌آهن در پیش داریم. ذوب‌آهن یکی از تیم‌های با هویت و ریشه‌دار لیگ است که بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد.

وی افزود: فاصله بین بازی‌ها بسیار به هم نزدیک است و در این فاصله نمی‌توانیم کار تاکتیکی زیادی انجام دهیم و فقط باید بازیکنان را از نظر روحی_روانی و بدنی برای بازی بعدی آماده کنیم. ما بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی پشت سر گذاشتیم و در این مدت صحبت‌های لازم را با بازیکنان تیم انجام داده و مصصم هستیم که یک بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درخصوص بازیکنان مصدوم تیمش خاطرنشان کرد: مصدومیت بازیکنان‌مان در چند هفته اخیر خیلی به تیم ما ضربه زد و  برای بازی فردا هم 4 یا 5 بازیکن تاثیرگذارمان را در اختیار نداریم. با این وجود تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و تمام توان‌مان را به کار خواهیم گرفت تا شرایط جدول را برای خودمان تغییر دهیم. نتایج تیم ما با فوتبالی که بازی می‌کنیم، هم‌خوانی ندارد و امیدوارم از فردا بتوانیم هم فوتبال خوبی ارائه دهیم و هم نتیجه بگیریم.

عنایتی متذکر شد: داریوش شجاعیان، روح‌الله باقری و محمد ستاری بازیکنان مصدوم ما هستند و فردا ما را همراهی نمی‌کنند. اما بازیکنان جایگزین هم کیفیت بالایی دارند و  تلاش می‌کنیم تا با تمام وجود بازی کرده و نتیجه خوبی هم بگیریم.

وی با انتقاد از رویکرد پرسپولیسی‌ها درخصوص اتفاقات بازی هفته گذشته پرداخته و گفت:  دوستان ما در این مدت خیلی به اتفاقی که روی گل دوم ما رخ داد، پرداختند اما هیچ کدام از این دوستان به گل دوم خودشان که در دقیقه 94 و در شرایط کاملا خطا به دست آمد، نمی‌پردازند. گل دوم پرسپولیس خطا بود و داور این خطا را ندید و 3 امتیاز ما، تبدیل به یک امتیاز شد. نمی‌دانم چرا دوستان در مورد این مسائل حرف نمی‌زنند؟

سرمربی تیم فوتبال هوادار در ادامه انتقاداتش خاطرنشان کرد: چون پرسپولیس یک طرف ماجرا است باید جار و جنجال شود؟ مگر تیم‌های دیگر حق ندارند؟ همیشه باید حق را به حق‌دار داد. ما روی صحنه گل دوم پرسپولیس،شرایط‌مان تغییر کرد و 3 امتیازمان تبدیل به یک امتیاز شد. دوستان اگر خیلی به دنبال احقاق حق‌شان هستند، به این مسئله هم بپردازند. این همه مظلوم‌نمایی کافیست.

عنایتی گفت: همه ما در این فوتبال زحمت می‌کشیم، برخی تیم‌ها هواداران زیادی دارند و برخی دیگر هوادارشان کمتر است اما قرار نیست حقی از آنها ضایع شود. گل دوم ما کاملا سالم و گل به خودی بود و  خواستم از این طریق به دوستان‌مان بگویم دست از مظلوم‌نمایی بردارند و به کار خودشان بپردازند. من دیگر قصد ندارم در مورد شرایط داوری حرف بزنم و امیدوارم تیم‌ها در یک شرایط عادلانه رقابت کنند و هر تیمی به حقش برسد.

انتهای پیام/170/ف

نظر شما