شناسهٔ خبر: 51381367 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پاتک پلیس به 86 مجرم تحت تعقیب درکرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 86 سارق و مجرم تحت تعقیب وسابقه دار و کشف73 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ "مهدی پور امینائی"در تشریح این خبر،گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف توسعه امنیت اجتماعی، ‌افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، ‌سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان به مدت 48 ساعت، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در شهرستان کرمان به اجرا در آمد .
وی با اشاره به اینکه دستگیری مجرمان و متهمان باعث رسیدگی به موقع پرونده های قضائی و رسیدن به حقوق شکات در مراجع قضائی و انتظامی می شود و تاثیر بسزائی در افزایش رضایتمندی مردمی دارد افزود: در همین راستا ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری 8 سارق و 78 مجرم سابقه دار شدند که در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح جنگی و 4 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیری مهمات و اموال سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح 14 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف و 67 وسیله نقلیه که دستور توقیف داشتند توقیف و تحویل پارکینگ شدند.
سرهنگ امینائی بیان داشت: در این طرح ماموران انتظامی94 کیلو انواع مواد مخدر را نیز از 3 قاچاقچی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/

نظر شما