شناسهٔ خبر: 51377183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

کاهش مجدد دمای هوا در خراسان رضوی

موج نیوز

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل خراسان رضوی بیان کرد: کمینه دمای هوای فریمان دیشب به ۸ درجه زیر صفر رسیده است و برای شب‌های آتی کمینه دما در مناطق سردسیر خراسان رضوی به 1۰ درجه زیر صفر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: با وجودی که دیشب بیشتر شهرهای استان دمای زیر صفر را تجربه کردند، دمای شبانه در این استان در شب‌های آینده همچنان کاهش خواهد یافت.

اثمری در ادامه این خبر تاکید کرد: کمینه دمای هوای فریمان دیشب به ۸ درجه زیر صفر رسیده است و برای شب‌های آتی کمینه دما در مناطق سردسیر خراسان رضوی به 1۰ درجه زیر صفر می‌رسد و از روز جمعه شاهد روند افزایشی میانگین دما در استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل خراسان رضوی: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲ درجه زیر صفر بود که طی شبهای آینده تا ۵ درجه زیر صفر نیز کاهش خواهد یافت.

وی همچنین در مورد میانگین دمای هوای خراسان رضوی متذکر شد: بیشینه دمای امروز مشهد ۵ درجه سلسیوس بوده و این میزان نسبت به دیروز ۶ درجه کاهش دارد و از روز پنجشنبه هفته جاری شاهد افزایش دمای روزانه در مشهد و استان خراسان رضوی خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل خراسان رضوی یادآور شد: دیشب بارش باران در شهرستانهای سرخس، کلات  و درگز به میزان کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است و بارشهای پراکنده باران برای امروز، به ویژه در نیمه شرقی استان ادامه دارد.

اثمری در خاتمه عنوان کرد: فریمان با کمینه دمای ۷ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت در شهرستان چناران با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

نظر شما