شناسهٔ خبر: 51377069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخر هفته بارانی در انتظار اصفهان/ آلودگی هوا همچنان می‌تازد

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی تا آخر هفته شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان مهیا است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم هنرمند، کارشناس پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌ صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با بیان اینکه در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی تا آخر هفته شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان مهیا است، گفت: با ورود موجی از اواخر پنجشنبه در مناطق غربی شرایط بارش پراکنده فراهم است و از روز جمعه تا روز یکشنبه در اکثر مناطق بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه کمینه‌ دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوای شهر اصفهان ۱۵ و کمینه فردا منفی ۲ درجه سانتی‌گراد و مهاباد با ۱۶ و بوئین‌میاندشت با منفی ۷ درجه درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

نظر شما