شناسهٔ خبر: 51374500 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حقوق و مزایای کلیه کارکنان قوه قضاییه در سامانه «پاکنا» ثبت شده است

خبرگزاری میزان-برزویی، مدیر کل امور اداری کارگزینی قوه قضائیه با حضور در برنامه «صبح بخیر ایران» ضمن تشرخ آخرین اقدامات صورت گرفته درباره ثبت حقوق کارکنان در سامانه «پاکنا» گفت: اطلاعات مربوط به کلیه نیرو‌های دستگاه قضایی اعم از قضات، رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و امریه و سرباز در سامانه «پاکنا» ثبت شده است.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - مدیر کل امور اداری کارگزینی قوه قضائیه درباره انتشار فیش حقوقی یکی از کارکنان قوه قضائیه که توسط سازمان اداری و استخدامی گفت: مبلغ اشاره شده در آمار مربوط به معوقات یک سال گذشته یک پرسنل است سپس حقوق ۱۳ ماه بصورت یکجا پرداخت شده در صورتی که مبلغ باید به ۱۳ تقسیم می‌شد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از شاغلین قوه قضائیه ۷ میلیون تومان و ۳۶ درصد میان ۷ تا ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. مطابق قانون یک سقف حقوقی تعیین شده است. ۹۱۲ نفر از قضات عالی رتبه ما، حق قانونی خود را دریافت نمی‌کنند.

برزویی افزود: یکی دیگر از کسانی که مسئولان نسبت به حقوق وی اعتراض داشتند، او مدیر عالی رتبه یکی از سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه است و حقوق دریافتی این همکار ما ۱۴ میلیون تومان است و حتی پزشک هم هست و ۸ ماه هم حقوق معوقه دارد.
<div id="video-display-embed-code_3376957" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizan.news/fa/news/play/embed/781641/3376957?width=640&height=360"></script></div>
 

در همین زمینه:
ثبت ۱۰۰ درصدی درخواست‌های تجدید نظر در سامانه الکترونیکی تا پایان سال

نظر شما