شناسهٔ خبر: 51366399 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آلمان تبریک گفت

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این پیام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان همچنین از ظرفیت های تاثیر گذاری برای مواجهه مشترک و سازنده با چالش های جهان امروز در سطوح بین المللی و منطقه ای برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی به عنوان خانم « آنالنا بربوکـ» انتصاب ایشان  به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری فدرال آلمان را تبریک گفت. 

وزیر امور خارجه کشورمان در این پیام  تصریح کرد: مناسبات تاریخی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان با قدمت بالغ بر یکصد و پنجاه سال، منجر به شکل گیری پیوندهای عمیق میان دو کشور گردیده است. این دستمایه ارزشمند و قوام روابط مبتنی بر احترام و منافع متقابل، توانسته است ما را به رغم چالش ها، همواره در مسیر تعامل و درک مشترک قرار دهد.

دکتر امیر عبداللهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان همچنین از ظرفیت های تاثیر گذاری برای مواجهه مشترک و سازنده با چالش های جهان امروز در سطوح بین المللی و منطقه ای برخوردار هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد:  روابط روابط دو ملت و دو دولت ایران و آلمان در دوره جدید  بیش از پیش گسترش یابد‌.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما