شناسهٔ خبر: 51354953 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بارش باران طی امروز و فردا در ۵ استان کشور | کاهش محسوس دما در شمال شرق ایران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش محسوس دما در شمال شرق کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه (۲۵آذر) جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز (۲۲آذر) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و سه‌شنبه (۲۳آذر) در گیلان و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: طی این ۲ روز کاهش محسوس دما در شمال شرق رخ خواهد داد. در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه (۲۵آذر) جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

او ادامه داد: روزهای چهارشنبه (۲۴آذر) و پنجشنبه (۲۵آذر) وزش باد گرم جنوبی در اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، روز جمعه (۲۶آذر) با ورود سامانه بارشی به کشور در نیمه غربی کشور بارش رخ خواهد داد.

پیش‌بینی وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳آذر) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۴آذرماه) نیمه‌ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۲و ۲۳ آذر) بندرعباس با دمای ۲۸و۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد با دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما