شناسهٔ خبر: 51340193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اخبار ضد و نقیض از پرداخت طلب کالدرون

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است تمام طلب کالدرون را به حساب این سرمربی واریز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پس از گذشت ماه ها باشگاه پرسپولیس هنوز دو قسط باقی مانده طلبکاران را پرداخت نکرده است این در حالی است که همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، باشگاه پرسپولیس پس از گذشت طولانی تنها توانسته است دو سوم طلب سرمربی سابق خود را پرداخت کند. وزارت ورزش نیز در این راه از نظر مالی باشگاه پرسپولیس را همراهی کرد اما این طور که به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس هنوز نتوانستند راه درستی را برای پرداخت مابقی طلب سرمربی سابق خود پیدا کنند.

 صبح امروز مصطفی لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، در خصوص اینکه با وجود نشستن دو قسط از طلب کالدرون در حساب این مربی ظاهرا باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قسط سوم طلب وی به مشکل خورده است، گفت: در تلاش هستیم این واریزی هم به زودی انجام شود تا خبر خوشی در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به هواداران بدهیم و قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی هم ثبت شود. شرایط پرداخت طلب کالدرون مقداری پیچیده شد، این اتفاق مربوط به گذشته است و نباید می‌افتاد، اما متأسفانه رخ داد و اکنون میراث‌دار مشکلات گذشته هستیم. البته با تلاش و پیگیری‌های مداوم صدری، ان‌شاءالله این قضیه هم به زودی حل می‌شود تا باری از روی دوش باشگاه پرسپولیس برداشته شود.

 این در حالی است که پس از پیگیری های خبرنگار. مشخص شد که سرپرست باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی این اطمینان را داده است که مشکلی بابت واریزی مابقی طلب کالدرن وجود ندارد!

 شنیده ها حاکی از این است که صدری طی تماسی با کادر فنی پرسپولیس اعلام کرده است که تمامی اخبار روز گذشته مربوط به عدم پرداخت طلب کالدرون کذب است. چرا که مسئولان پرسپولیس برخلاف سری های قبل از مسیر جدیدی طلب سرمربی سابق خود را پرداخت کرده اند. 

 مسئولان پرسپولیس نیز اعلام کردند که این پول احتمال خیلی زیاد تا فردا به حساب کالدرون خواهد نشست و پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باز خواهد شد.

 این در حالی است که هنوز تکلیف دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس مشخص نیست و آنها بدون قرارداد در تهران هستند.

 باید که با توجه به اخبار ضد و نقیض مسئولان پرسپولیس در رسانه ها در نهایت طلب کالدرون چه زمانی واریز خواهد شد و با تاییدیه نامه وکیل کالدرون به فیفا پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان باز خواهد شد!

مهسا حسینی

برچسب‌ها:

نظر شما