شناسهٔ خبر: 51318171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمد حسینی:

از دو هفته قبل در ذهنم بود که به پرسپولیس گل می‌زنم/ بهتر است نگاهی به دربی و پنالتی استقلال بیندازند

مدافع هوادار گفت: پرسپولیس را کلافه کرده بودیم و تا دقیقه 92 برد در مشت‌مان بود اما متاسفانه شانس با ما یار نبود.

صاحب‌خبر -

سید محمدحسینی در گفتگو با ایلنا درباره عملکرد تیمش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت و کسب تک امتیاز این دیدار گفت: ما پرسپولیس را کلافه کرده بودیم و روز فوق‌العاده‌ای برای ما بود با اینکه با بد شانسی همراه بود چراکه برد در مشتمان بود. در دقیقه 92 گل تساوی را خوردیم و نتوانستیم امتیاز کامل رابدست بیاوریم اما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. همه بازیکنان خیلی خوب بودند اما باید روی ضربات ایستگاهی تمرکز کنیم تا دروازه ما به این صورت باز نشود.

او دامه داد: می‌توانستم ببریم و برد در مشت‌ مان بود، حیف شد و این سه امتیاز فوق العاده بود و می‌توانست شخصیت عالی به تیم بدهد و شرایط تیم خیلی تغییر می‌کرد اما همین تساوی و یک امتیاز هم مقابل پرسپولیس فوق‌العاده‌ بود. درکل بازی خیلی خوب بود و روز فوق‌العاده‌ای برای ما بود اما روی ضربات ایستگاهی تمرکز لازم را نداشتیم و دو گل خوردیم اما مقابل پرسپولیسی که فینالیست آسیا و قهرمان پنج دوره لیگ است مساوی کار کمی نبود. 

حسینی در خصوص گلزنی‌اش بیان کرد: پست من دفاع وسط است و از دوهفته قبل در ذهنم بود که می‌توانم مقابل پرسپولیس گل بزنم و خداراشکر توانستم به تیم بزرگ پرسپولیس گل بزنم. البته یک گل هم قبل آن زدم و هنوز صحنه را ندیدم که بدانم آفساید بود یا نه.

او در پاسخ به بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی و انتشار تصویر گل محمدجواد محمدی اینگونه واکنش نشان داد: بهتر است یک برگشت بزنند به دربی و پنالتی که شده بود!! فکر می‌کنم حرفی باقی نمی‌ماند. 

بازیکن هوادار در خصوص این تساوی اضافه کرد: از نتیجه راضی هستیم اما می‌شد ببریم. پرسپولیس واقعا تیم فوق العاده‌ای بود من تا به حال هیچ تیمی را ندیده بودم که در کناره‌ها تا این حد کار ترکیبی فوق‌العاده انجام دهد و خیلی به ما فشار آورند اما برای ما یک روز عالی بود. تیم ما از لحاظ بازیکن و کادر و عوامل باشگاه شخصیت بالایی دارد و هیچ وقت این موضوع به ذهن کسی خطور نکند که تیم ما سقوط می‌کند چراکه شنیده‌ایم که می‌گویند برای ماندن در جدول تلاش می‌کنید اما ما به دنبال رتبه تک رقمی هستیم و فقط فرصتی می‌خواهیم که بدشانسی‌ها تمام شوند و نتایج درخشان بگیریم.

مدافع هوادار در خصوص گل دقیقه نودی نعمتی گفت: متاسفانه گلی که سیامک زد به سر عبدی برخورد کرد و تغییر جهت داد. به قول آقا رضا تیم ما فعلا روی دور بدشانسی است و گل‌های عجیب و غریب دریافت می‌کنیم. شک نکنید این بدشانسی‌ها روزی تمام می‌شوند و نتایج درخشان می‌گیریم چرا که تیم پتانسیل خوبی دارد.

او درباره بازی بعدی تیمش مقابل تیم ذوب آهن و پیش بینی از عملکردشان اظهار کرد: ذوب آهن تیم خوبی است  و علارقم نتایج  سینوسی که تا کنون کسب کرده اما ما مثل هربازی به دنبال کسب 3امتیاز بازی هستیم و فقط به امید برد وارد بازی خواهیم شد. انشالله بتوانم با کسب پیروزی بتوانیم یک شخصیت خوبی را به تیم ببخشیم و به جایگاه بهتری صعود کنیم. من خیلی امیدوارم به بازی بعدی‌مان چراکه عملکردمان نشان داده توانایی کسب امتیاز و صعود به رتبه‌های تک رقمی جدول برای ما دور از دسترس و نشدنی نیست!

حسینی در پایان صحب‌هایش بیان کرد: از خانوادم ممنونم که امروز در ورزشگاه بودند و همیشه یک حمایت ویژه از سمت خانواده و دوستانم وجود دارد که در هر بازی انگیزه مضاعفی می‌دهد. دعای خیر پدر و مادر و همسرم بود که امروز توانستم گل بزنم و امیدوارم خوشحال‌شان کرده باشم‌.

نظر شما