شناسهٔ خبر: 51307570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازدید رئیسی از نمایشگاه مسائل و مشکلات استان لرستان

رئیس جمهور از نمایشگاه مسائل استان لرستان که با همت دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی استان و با هدف معرفی مسائل استان و راهکارهای برون رفت از آن ها در حوزه های مختلف، برپا شده بود، بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان در بازدید یک ساعته از این نمایشگاه، بطور کامل در جریان مسائل، موانع و ظرفیت‌های پیشرفت و آبادانی استان در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی زیر بنایی و مسائل اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.

با توجه به فشردگی برنامه های سفر عملا امکان بازدید رئیس جمهور از همه طرح ها و توانمندی‌های زیربنایی که بعضا مغفول مانده، وجود ندارد و بررسی و اطلاع حضوری از تمام مسائل استان میسر نبوده لذا با برپایی این نمایشگاه تلاش شده در کنار طرح مسائل و موضوعات استان و آسیب‌شناسی آنها، راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود نیز ارائه شود تا اشراف و اطلاع کاملی نسبت به مسائل استان فراهم شود.

در این نمایشگاه عوامل و ریشه مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان لرستان به نمایش گذاشته شد.

همچنین در بخش دیگری از نمایشگاه مذکور، آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام و ظرفیت‌های معطل مانده استان از جمله سدهای معشوره و بختیاری، راه آهن خرم آباد و کارخانه پارسی لون همراه با راهکارها و اعتبارات مورد نیاز برای فعال کردن این پروژه‌ها ارائه گردید

 

برچسب‌ها:

نظر شما