شناسهٔ خبر: 51306792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تبریک سردار سلامی برای تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

فرمانده کل سپاه در پیامی به سردار اشتری تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتری

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که فصل نوینی در تاریخ نقش آفرینی‌های شکوهمند این مجموعه معظم و مقتدر  برای تامین امنیت، آرامش و انتظام میهن اسلامی و خدمت مجاهدانه به ملت عظیم الشان ایران رقم زده است را  به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان شجاع، فهیم و فداکار و خانواده‌های عالیقدر آنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک این رخداد مبارک و راهبردی که به ارتقای جایگاه ناجا در هندسه امنیت و اقتدار کشور در تعامل، همکاری و هم افزایی با اجزای نیروهای مسلح و دیگر ارکان امنیتی و اطلاعاتی کشور انجامیده است، عینیت تدابیر کلیدی و راهگشای معظم له برای تقویت امنیت و نظم در جامعه و توسعه خدمت به مردم تضمین و تحکیم خواهد بخشید.

با اعلام آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین برای تقویت، توسعه و تعمیق همکاری‌های فی مابین؛ دوام توفیق و سربلندی آن برادر گرانقدر و خیل عظیم مجاهدان و کارکنان خدوم و شریف فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در پهنه ایران عزیز، تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و فرامین، منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نظر شما