شناسهٔ خبر: 51305669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

باخت دوباره تراکتـور با سولدو/ پرشورها در رفسنجان دست خالی ماندند!

تراکتور برای دومین هفته متوالی و البته در روز تصمیم مشکوک داوری و اشتباهات بازیکنان خودی با سرمربی جدیدش شکست را پذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، دقایقی پیش تیم تراکتور در دیداری پرگل مقابل میزبانش مس رفسنجان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و برای دومین هفته متوالی با سرمربی جدید خود شکست خورد.

این بازی از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای سرچشمه رفسنجان آغاز شد و دو نیمه متفاوت داشت بطوریکه در نیمه اول بسیار سرد و بی‌روح بود و تنها یک بار توپ به تور دروازه‌ها رسید اما در نیمه دوم تماشایی و پرگل پیگیری شد.

نقطه عطف این دیدار اعلام ضربه پنالتی در دقیقه 32 برای میزبان بود که داور در تصمیمی‌مشکوک و بحث‌برانگیز به سود مس رفسنجان پنالتی گرفت و گادوین منشا با فریب دروازه‌بان حریف گل اول بازی را به ثمر رساند.

این تنها گل بازی در نیمه اول بود که البته اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور را هم به دنبال داشت. بدین ترتیب نیمه نخست با برتری یک بر صفر نارنجی‌پوشان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم، تراکتوری‌ها خوش‌شانس بودند که گل دوم را دریافت نکردند و اشتباه بد محمد مسلمی‌پور در مقابل دروازه برای این تیم به خیر گذشت.

در دقیقه 65 شاگردان سولدو با استفاده از یک ضربه ایستگاهی موفق شدند کار را به تعادل کشیده و به بازی برگردند. ابوالفضل رزاق‌پور زننده این گل بود که با ضربه مستقیم و غافلگیرکننده خود گلر عمانی حریف را تسلیم کرد.

اما شادی بازیکنان میهمان دوامی‌نداشت چراکه یک دقیقه بعد مس رفسنجان به گل دوم رسید و دوباره پیش افتاد. در این گل ناصر سالاری ابتدا با سیو خوبش دروازه تراکتور را نجات داد اما در ادامه بازیکنان میزبان از روی ضربه کرنر با ضربه سر مجید علیاری به گل دوم رسیدند.

بعد از این گل، شاگردان ربیعی تیم برتر میدان بودند و در دقیقه 83 روی اشتباه مسلم اکبر ایمانی موفق شدند گل سوم را نیز توسط فراز امامعلی وارد دروازه تراکتور نموده و کار را برای خود راحت و برای میهمان سخت کنند.

در دقایق پایانی، تراکتور که در تلاش برای جبران گل‌های خورده بود، در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه با شوت دیدنی محمد قنبری یار تعویضی خود برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد اما این گل نتوانست از باخت تیم سولدو جلوگیری کند و شاگردان این سرمربی کروات درنهایت با حساب 3 بر 2 تن به شکست دادند.

بدین ترتیب تراکتور در روزی که تصمیم بحث‌برانگیز داور در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت و نیز اشتباهات بازیکنان این تیم که پاشنه آشیل شد، برای دومین هفته پیاپی با هدایت زوانیمیر سولدو دست خالی میدان را ترک کرد.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با این شکست خارج از خانه 8 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند تا تیره‌روزی‌های این تیم ادامه پیدا کند. مس رفسنجان اما چهارمین برد پیاپی‌ خود را کسب کرد و با رساندن امتیازاتش به عدد 17 به مکان پنجم صعود کرد.

نکته مهم این دیدار، عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتور بود که نخستین باخت آن‌ها برابر مس رفسنجان را رقم زد و شاگردان زوانیمیر سولدو بار دیگر هواداران را نسبت به تیم خود ناامید کردند.

تیم داوری: داور وسط: سعاد وفاپیشه – کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و سعید زیبا – داور چهارم: مسعود حقیقی/ ناظر: اسماعیل صفیری

اخطار: مجید علیاری (18)، مهرداد رضایی (39)، فرشاد محمدی‌مهر (45) و محمدرضا سلیمانی (90) از مس رفسنجان و سامان نریمان‌جهان (21) و محمد مسلمی‌پور (37) از تراکتور

ترکیب مس رفسنجان: فایز الرشیدی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، میثم تیموری (۴۴- مهدی ترکمان)، مهرداد رضایی (88- هومن ربیع‌زاده)، فرشاد محمدی‌مهر (88- حسن جعفری)، محسن آذرباد، سید مهدی حسینی، مجید علیاری (74- محمدرضا سلیمانی و گادوین منشا (74- فراز امامعلی).
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تراکتور: ناصر سالاری، آرش قادری، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور (87- علی نجفی)، محمد مسلمی‌‌پور، اکبر ایمانی، سعید واسعی (70- محمد قنبری)، سامان نریمان‌جهان، علی فتحی (65- محمد قادری) و محمد عباس‌زاده.
سرمربی: زوونیمیر سولدو

انتهای پیام/

نظر شما