شناسهٔ خبر: 51301758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رونمایی از ۸ محصول رسانه‌ای آستان قدس رضوی

در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س)، از ۸ محصول رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، آیین رونمایی از ۸ محصول رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، معاون برون مرزی صداوسیما، معاون صدای رسانه ملی، معاون اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و اهالی رسانه برگزار شد.

از جمله محصولات مهم رونمایی شده در این مراسم، نرم‌افزار «حرم مجازی» است که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طراحی شده است.

شبیه‌سازی واقعیت مجازی حرم با جزئیات کامل به همراه شبیه‌سازی جمعیت، مسیریابی در حرم مطهر، معرفی رواق‌ها، اماکن، مراکز علمی و آموزشی، پارکینگ‌ها، دسترسی به بخش نذورات، بانک احادیث، زندگی‌نامه امام رضا(ع)، آداب زیارت و زیارت‌نامه به صورت موشن‌گرافی و پخش مستقیم از حرم مطهر از امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزار حرم مجازی است.

در این مراسم همچنین پوستر و تیزر دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) رونمایی شد تا دومین دوره این جشنواره به طور رسمی کار خود را آغاز کند.

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با برگزاری این جشنواره اهداف مهمی از جمله شناسایی و شبکه‌سازی خادمان رسانه‌ای، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به ویژه رسانه‌های نوین و همچنین عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی را دنبال می‌کند که با مشارکت اصحاب رسانه و عموم مردم محقق خواهد شد.

 

نظر شما