شناسهٔ خبر: 51296649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عنایتی: کار بزرگی مقابل پرسپولیس انجام دادیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: وقتی در ورزشگاه‌آزادی‌تادقیقه‌۹۲ از حریفی مانند پرسپولیس پیش هستید، یعنی کار بزرگی انجام داده‌اید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت، اظهار داشت: درنیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم و حتی به برتری هم رسیدیم اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم. در مجموع می‌توانم بگویم با بضاعتی که تیم من داشت خوب بازی‌ کرد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی برابر پرسپولیس پیش روی ما باشد. در شرایطی بازی را آغاز کردیم که ۱۰ دقیقه اول بازی را از دست دادیم این موضوع هم به این خاطر بود که جو ورزشگاه آزادی یکسری از بازیکنان ما را گرفته بود اما به مرور به فرم خودمان بازگشتیم و بر بازی مسلط شدیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار اظهار داشت: آنچه که باید در زمین اتفاق می‌افتاد رخ داد. وقتی تا دقیقه ۹۲ از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلو باشید یعنی کار بزرگی انجام دادید. به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. البته خسته نباشید ویژه را هم به بازیکنان خودم می‌گویم که عملکرد خوبی ارائه دادند.

وی گفت: اگر بتوانیم به خودمان باور پیدا کنیم، می‌توانیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. همانطور که در بازی‌های گذشته این اتفاق رخ داد البته نمی‌خواهم بحث داوری‌ها در بازی‌های قبلی را مطرح کنم.

وی در رابطه با عملکرد داور ادامه داد:‌ امروز به نسبت بازی‌های گذشته‌مان شرایط خیلی بهتری در داوری داشتیم. شرایط خیلی بهتر از گذشته بود به آنها خسته نباشید می‌گوییم. اما گاهی با یک سوت‌های کوچک به ما فشار و استرس وارد می‌شد. داور امروز خوب بود. به دوستانم که روی نیمکت‌ها نشسته‌اند توصیه می‌کنم برخی از مسائل را رعایت کنند و اجازه دهند نفراتی که مسوولیت دارند صحبت کنند.

سرمربی هوادار در خصوص چالش و مشکلات کنار زمین تاکید کرد: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در چند صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام می‌گذاریم چون یحیی گل‌محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و ا ندازه خودش را بداند. قرار نبود که ما بیاییم و گل های زیادی بخوریم و برویم.

عنایتی گفت: خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانی که در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند.

عنایتی در مورد اینکه گل دوم تیمش با دست زده شد، تاکید کرد: باید آن را بررسی کنیم فاصله من و شما از آن صحنه دور بود. اصلاً ندیدم که توپ چگونه وارد دروازه شد. اما فکر می‌کنم حامد لک توپ را دفاع کرد که توپ به بازیکنان ما برخورد کرد و وارد دروازه شد البته من هنوز صحنه را دقیق ندیده‌ام.

وی تاکید کرد: ضمن اینکه دو صحنه را هم باید بررسی کنیم. یک صحنه گل بود و صحنه گل دومی هم که گل خوردیم به هیچ عنوان کرنر نبود. البته با احترام به داور باید صحنه را دوباره ببینیم این چیزی است که در ذهن ما است ولی ما هم شاید اشتباه کرده باشیم.

نظر شما