شناسهٔ خبر: 51295418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی پرسپولیس و هوادار در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست برابر تیم هوادار به تساوی یک بر یک رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی با قضاوت علی صفایی به مصاف تیم هوادار رفت که این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

این دیدار در حالی برگزار شد که پرسپولیسی‌ها به دنبال این بودند تا از امتیازات این دیدار خانگی برای نزدیک شدن به سر جدول کمک بگیرند. شاگردان رضا عنایتی هم که تنها ۵ امتیاز از ۸ دیدار قبلی کسب کرده‌اند، به امتیازات این دیدار مهم برای خروج از بحران چشم دوخته بودند.

اولین بدشانسی تیم رضا عنایتی قبل از سوت آغاز بازی رخ داد. جایی که روح الله باقری مهاجم اول تیمش هنگام گرم کردن مصدوم شد و جای خود را در ترکیب به پیمان میری داد.

اولین موقعیت بازی در شرایطی رقم خورد که سپهر روزی طلب پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و شوت از راه دور خود را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که  حامد لک این توپ را مهار کرد.

بازی پس از آن در شرایطی پیگیری شد که پرسپولیسی‌ها نبض آن را در دست گرفتند و هوادار نیز چشم به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دوخته بود.

در دقیقه ۱۴ شوت از راه دور زیبای مهدی ترابی را بشاگردی مهار کرد.

یک دقیقه بعد مهدی عبدی در موقعیت تک به تک با بشاگردی قرار گرفت اما تعلق و موجب شد تا مدافعان از راه برسند و این موقعیت نیز به هدر برود.

در دقیقه ۱۵ سانتر امید عالیشاه روی سر آل‌کثیر نشست اما دروازه‌بان هوادار با واکنشی زیبا توپ را راهی کرنر کرد.

بازیکنان هوادار یک بار هم دروازه را باز کردند که کمک داور آفساید اعلام کرد.

چندین بار دیگر پرسپولیسی‌ها روی حرکت از جناحین خلق موقعیت کردند که حملات آنها راهی به دروازه حریف نبرد.

در دقیقه ۳۸ هوادار صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که روی اشتباه مدافعان پرسپولیس محمد حسینی دروازه را باز کرد.

این گل تنها دو دقیقه توانست هوادار را پیش بیاندازد و پرسپولیسی‌ها روی یک ضربه کرنر و سانتر مهدی ترابی به تیر دو توسط فرشاد فرجی گل تساوی بازی را به ثمر رساندند.

در ادامه حملات دو تیم ثمری نداشت و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر.

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، محمد حسینی، صائب محبی، محمد ستاری، نیما انتظاری، محمد چهارمحالی، سپهر روزی‌طلب، جواد محمدی، معین عباسیان و پیمان میری.

نظر شما