شناسهٔ خبر: 51295131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تقطیع سخنان وزیر کشور توسط رسانه‌های اصلاح طلب

فارس

برخی رسانه‌های جریان اصلاح طلب امروز با تقطیع سخنان وزیر کشور، خبری را با تیتری بر خلاف اظهارات وحیدی منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روی کار آمدن دولت سیزدهم و افزایش تلاش مسئولان برای حل مشکلاتی که در طی سال های گذشته به دلیل عدم توجه به مسائل داخلی و معطوف شدن تمام نگاه مسئولان به مذاکرات و البته برخی ناکارآمدی های مسئولان گذشته ایجاد شده بود، منجر شد تا برخی از رسانه های جریان اصلاح طلب و اعتدالی سعی کنند با حاشیه سازی برای دولت، دست اندازهایی را در مسیر دولتمردان برای حل مشکلات ایجاد کنند.

این موضوع اخیرا در بحث سخنان وزیر کشور هم دیده شد که در این راستا دیدیم برخی رسانه های این جریان با تقطیع سخنان وزیر اخباری را بر خلاف آنچه از سوی وحیدی گفته شده بود را منتشر کردند.

البته رسانه هایی که با تیتری اشتباه از وزیر کشور دولت سیزدهم حاشیه هایی را ایجاد کرده بودند، مدتی بعد خبر خود را اصلاح کردند و با تاکید برا اینکه برداشت پیشین از سخنان وزیر کشور صحیح نبوده، بخش کامل اظهارات وحیدی را منتشر کردند.

وزیر کشور در دومین روز از نخستین نشست سراسری مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور در دولت سیزدهم مطالبی را در باره مسائل زنان مطرح کرده بود که برخی رسانه های جریان اصلاح طلب با تیتر اشتباه «وزیر کشور: اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند، از ناحیه زنان است»، به موضوع سخنان وزیر کشور پرداختند.

بر همین اساس هم وزارت کشور از رسانه ها و خبرنگاران خواست تا در انتشار اظهارات مسوولین نهایت دقت وامانت داری را داشته باشند تا موجب سواستفاده دشمنان و رسانه های معاند و ضد انقلاب نشود.

نظر شما